kärlek till vädret!<3

Hej allihopa! :) just nu sitter man på altanen och ser solen sakta gå ner haha, *poet* ;) nämen så sjuukt gött! typ 20 grader och klockan är nio liksom ;O
å det har vart en riktigt bra dag faktiskt! :D (även om den vart lång..!)
eller det har typ vart en helt normal onsdag med helt normala lektioner, så behöver inte direkt gå in på dom, men sen mellan svenskan och hemkunskapen gick vi ner till hamnen och köpte glass på den "lyxiga" glassbaren, och det va så sjuukt gött! (Y) å sen satt vi där i solen och bara käkade glass och pratade! :)
å sen va vi såklart TVUNGNA att leka lite i lekparken som var bredvid med, haha x)
å sen var vi tvungna att kuta upp till hemkunskapen, och sen hade vi då mat&bak som vanligt!
och det var la okej, hade lika kul och flummigt som vanligt, och så gjorde vi faktiskt rätt god mat; fish and chips (som jag alltid velat testa!) :D och så typ friterade vi å så själva, så det blev rättså gott! :P
å så gjorde vi smoothie till efterrätt (som förra gången haha) och sen vid tre åkte vi hem dårå!
å sen när jag kom hem gav jag thelma mat och pratade lite med mamma, och sen låg jag typ i två/tre timmar och bara solade och läste (Y)
och sen kom min moster hit en sväng, och sen åt vi mat och sen så har jag duschat och suttit här!
så rätt lik dag som gårdagen, men sjukt go med detta UNDERBARA vädret! låg liksom i bikini fram till typ halv åtta! :D
men nu tror jag att jag ska ta ut thelma lite i trädgprden, och sen blir det sängen!
å imån är det örks, så hinner nog inte uppdatera då, så vi hörs nog på fredag istället!
ha d bäst, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback