YOU CAN'T FALL IF YOU DON'T CLIMB, BUT THERE'S NO JOY IN LIVING YOUR WHOLE LIFE ON THE GROUND

Oj vad jag bloggar nu ikväll haha! :)
men jag säger bara, ni som inte sett videon nedan, se den!
men nu ska vi prata om nåt mer "glatt" ;)
tänkte berätta lite om dagen, som spenderats här hemma och jag har gjort lite olika nödvändiga saker :) som t.ex när min mobil dampade loss och inte tog emot sms, då satte jag i mitt nya 16gb-minne och överförde alla filer osv till det, och sen har jag även städat och diskat och hjälpt till med maten :)
fast det som tatt den största tiden av dagen var mitt cupcake-bakande! haha är typ beroende av att baka cupcakes?! x) nejmen ah det är så kul och älskar och hitta nya recept! :D
och idag fich det bli chokladcupcakes med kakdeg inuti och frosting ovanpå :D haha låter gott va?! ;)
hoppas det var det iaf!
haha nu tänker ni säkert; men är hon sjuk, har hon inte smakat det hon bakat?! men faktum är att jag smakade EN nu ikväll, fast jag gjorde två olika sorters, en med kakdeg i som jag satte i innan jag satte dom i ugnen, och en variant där man skulle gröpa ur muffinsen och lägga i kakdegen.
Och jag smakade då den som var inne i ugnen (så man inte skulle göra egentligen höhö..) och dom var ju goda, men man kände typ inget av kakdegen för den smält typ.. men imån ska jag smaka dom andra, hoppas dom blev awesome! ;D
haha oj vad jag pladdrar, sorry..! ;)
men jaa, vad har jag gjort mer idag..? jo, efter jag bakat så kände jag att jag va tvungen att gå ut, så då sprang jag en sväng!
och det va verkligen aaasgött att springa idag! :D kände mej riktigt PIGG t.o.m efter jag sprungit haha!
så ska nog springa lite oftare nu ;)
men ja, och sen så har vi typ bara sett på melodifestivalen, ätit snacks osv :)
men NU ska jag sluta tjöta och gå och lägga mej snart!
men vi hörs imån as usual hörrni!
puss :*
och såklart tog jag inga bilder på dom (KLANT) så jag bjuder på en bild på mina amerikanska pannkakor jag gjorde härom veckan haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback