SOME PEOPLE WANT IT TO HAPPEN, SOME WISH IT WOULD HAPPEN, OTHERS MAKE IT HAPPEN

Halloj alla! :)
idag har vart en sjukt mysig söndag, även om jag knappt gjort nånting x)
nejmen först sov jag ut, asgött as usual haha, och sen så åt jag frukost och blabla, och sen gick jag till hästarna en sväng i det uuuurfina vädret! :)
sen var jag tvungen att gå hem, byta om osv eftersom vi vid ett skulle på fika hos mina kusiner :)
och där var det precis lika trevligt som vanligt, fast nästan ännu trevligare än vanligt eftersom linda var hemma med :D så sen satt vi där typ 2 timmar och åt massa kakor och tårta (för linda fyllde 23 i fredags) och pratade om allt mellan himmel och jord haha, och hade det bara allmänt gött :D
och sen när vi vart där ett bra tag, så åkte vi hem, och sen körde jag lite moppe med :) riktigt längesen nu men var lika kul nu, förutom när den fick typ motorstopp mitt i en korsning, så jag fick ringa pappa xd haha, fast sen fixade jag det själv ändå tillslut (Y)
men ah, sen så typ var jag ute en-två timmar i solen och busade med mina katter haha ;P
och sen vid fem så var det mat och sen har jag typ bara kollat på ponnyakuten och nåt annat program och suttit här!
så så har min dag sett ut i stort sett, riktigt mysig! :)¨
dock måste jag nog sätta igång med läxorna nu.. :(
men hoppas ni oxå haft en skön helg!
hörs imån hörrni!
puss :*
haha lagom snygg bild jag tog för några sekunder sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback