skön dag med inslag av omogna töntar!

Hej allihopa!
idag har vart en sjukt skön dag, eftersom vi då slutade 12 och endast hade 2 riktiga lektioner! :D
dock var slutet av dagen inte riktigt lika bra.. asså fyfan va förbannad jag kan bli på killarna i vår klass asså, så jävla omogna!
blir liksom ASFÖRBANNADE på oss (och verkade som dom särskilt var emot mej av nån anledning?!) för att vi fick sluta 12 och inte dom, och typ kallade oss saker och typ skrek efter oss när vi skulle gå hem.. asså ÅH va sur jag blir, jag menar det va la inte VÅRT fel att DOM inte fick sluta samtidigt som oss?! -.-
gahh.
jaja, sen va det iaf riktigt gött att få åka bil hem (elsas mormor körde hem oss) och sen va hemma innan ETT! (Y)
å sen dess har jag iaf haft en riktigt bra eftermiddag!
har suttit ute i solen i typ över en timme, gått en sväng till hästarna, hjälpt mamma med maten och övat inför musikprovet imån!
och nu sitter jag och kollar på sveriges mästerkock! :D
haha är lite kul att jag typ ÄLSKAR det programmet nu och när det gick första gången för nåt år sen KUNDE jag typ inte se det för jag tyckte det va så tråkigt typ?! xd haha!
jaja, nu ska jag fortsätta kolla på det och sen ska jag se det nya programmet Borås Superstars, det som handlar om ett ålderdomshem i borås ni vet?! hahahahahah låter EXAKT som mitt program det! haha :D :D
nåväl, nu ska jag sluta babblaaaaaa...damp..
pusshej! :*
haha bara för jag har massa opublicerade mobilbilder från senaste dagarna så bjuder jag er på denna otrrroligt fina pizzabild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback