riktigt usel uppdatering!

Hej alla och FÖRLÅÅT för den usla uppdateringen här på bloggen! :/
men har haft så sjukt mycket att göra och har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn!
och tyvärr så kommer jag nog inte hinna uppdatera om de 3 senaste dagarna idag, för vi ska se på film nu, mamma pappa och jag.
Men jag kan ju skriva lite kort om i torsdags iaf, som va studiedag!
och den var asgo, spenderades ju då inne i stan med tjejorna, och vi shoppade och åt på pizzeria å sådär! :)
jättemysigt! dock hittade jag inte den perfekta skinnjackan.. :( hade kollat in en på newyorker, men den fanns såklart inte kvar, och sen fanns det en snygg på h&m fast den hade typ rött siden inuti, vilket jag tyckte va rätt fult, och sen hittade jag en rätt snygg på once, fast den va rätt dyr..
sen hittade jag inga snygga skor heller, så jag fick inte med mig nåt hem faktiskt.. fast lollo och co fick med sej mitt presentkort på åhlens, och så köpte dom en foundation på åhlens på a6 som jag kollat ut som verkar vara GRYM! så den är jag nöjd med! ;)
men sen hann jag ju då inte heller va sådär jättelänge på stan, eftersom jag va tvungen att åka till stallet vid halv tre.
och där fick jag rida en häst som jag inte ridit förut; Ior! :)
haha, det va tur att dom andra inte sa att han bockat av en i min grupp förrförra veckan när jag inte var där, för då skulle jag nog vart spänd och sådär när jag red honom, men med mej va han jättelugn och rätt duktig faktiskt!
vi körde övergångar och halvhalter och allt gick bra förutom galoppen, där jag inte fick igång honom förräns jag fick låna ett spö av en i min grupp, då gick det bättre! :)
så jag är rättså nöjd, får hoppas det går lite lite bättre nästa gång bara! och att han inte bockar av mej då heller haha ;) nädå.
men ah, det va en riktigt lyckad studiedag iaf! :)
men nu börjar filmen, men får se om jag hinner berätta om gårdagen och idag lite senare!
vi hörs, puss :*
fanns tyvärr ingen bild på Ior på örks hemsida, men hittade en film på youtube när han är 5 år och hoppar! :)
söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback