onsdag! :)

Hej allihopa! :)
nu är vi där igen.. har suttit och kollat 1000 bloggar och kollat in massa bra foudations (måste nämligen hitta den perfekta imån), och sen så glömmer jag av min egen blogg helt! -.-
jaja, får bli ett litet snabbt inlägg!
iallafall så har det vart en sjukt go onsdag! :D¨
började med rätt chill spanskalektion, därefter eget arbete och sen so där vi SOM TUR VAR inte hade provet, ska ha det på fredag istället! *phu*
sen var det iaf mat, och sen lite flummig svenska och sen långrast då vi gick upp till brahegatan, satte oss i solen och hade det aasgött! (Y)
och sen sist hade vi typ världens roligaste och flummigaste mat&bak-lektion x'd asså gud vet inte vad som hände den lektionen men SJUKT rolig var den iaf, hahahahha xd å så gjorde vi asgod mat med! potatisgratäng med ugnsgratinerad falukorv + rulltårta till efterrätt! :D
haha, sen bussresan hem va ju rätt go med haha xd
och kevin fick typ snedamp på mig vid bussen för vi stod och diskuterade (eller ok, bråkade haha) om nåt och ba: ASSÅ DINA SKOR ÄR TYP JÄTTESTORA!! DET SER HELT MONGO UT JU!!!!!
HAHAHHAHAHAHAHAHA x''d stackars liten... xd
nåväl!
haha och efter den roliga bussresan så åkte jag hem och tja, behöver jag säga nåt? asså när det är sånthär väder MÅSTE man bara va ute!!
så jag va ute ända tills solen gick ner, och så satt jag där och lyssnade på musik.. asgött!<3
menmen, nog om dagen! :)
Imån blir en awesome dag! :D har studiedag och den kmr tillbringas inne i stan med bästa vännerna och massa shopping!
MÅSTE köpa skinnjacka och vårskor!! och foundation, och present till lollo...ojoj, tror inte RIKTIGT jag kommer ha råd med allt hehe.. :/ jaja, får väl se hur det blir!
grymt blir det nog iaf! å sen ridning efter! :D
så vi får se hur det blir med uppdateringen imån, men annars hörs vi nog på fredag/lördag hörrni!
puss! :*
gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback