monday :)

Tjohej alla :) Satte mej inte vid datorn idag, dels för det var sånt grymt väder idag, och dels för pappa fyller år idag, så det får bli ett snabbt mobilinlägg bara. Men det har vart en riktigt bra måndag, som gått extra snabbt eftersom vi bara haft typ 2 riktiga lektioner hehe (y) Så det var en riktigt go skoldag! :) Sen när jag kom hem åt jag bara lite, och sen bytte jag om och gick ut i solen! :) gick en liten sväng och satte mig och bara tänkte och solade mej, och sen gick jag hem, åkte litemoppe och blev asförbannad eftersom cp-moppen stannade typ 5 ggr?! Gaah! -.- Jaja, sen när jag strulat med det ett bra tag så satte jag mej i gräset och lyssnade på musik och kelade med kissen min! :) Å sen gick jag in, och sen kom mamma hem med pizza, och sen vid sju kom min moster och morbror hit och nu har vi firat pappa med tårta och kakor och sådära! :P Och nu sitter jag och kollar på Maria wern! :) Men vi hörs imån igen! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback