min hals dödar mej.

Hej allihopa!
Ja, idag har jag då vart hemma hela dagen för min hals+huvud typ dödat mej xO
och sen hade jag även lite feber och är snuvig..jippey! :D eller inte.
så blir nog ingen skola imån heller..asså åh PALLAR inte va hemma en dag till, man hamnar efter i skolan och missar massa saker :(
jaja, har iaf typ inte gjort ett piss idag, bara luggit i soffan och sett på tv och film. och sovit. och knarkat halstabletter. och ätit pizza. och godis.
haha, ja.. nämen så otroligt spännande har min dag varit!
jaja, om jag är hemma imån med ska jag åtminstone göra lite vettiga saker, typ göra läxor.
men slutpratat om det!
igår var jag ju iaf i skolan, och det var en helt okej dag!
började med att jag och elsa hade hand om idrotten, och det gick ju SÅDÄR haha..
jaja, sen hade vi engelska as usual och sen spanska!
sen var det mat och sen matte och sist rätt flummig handledartid ;)
sen åkte jag hem, gjorde lite mat och sen gick jag ut i det underbara vädret och så gick jag och gav hästapållarna lite mat och sen gick jag och tittade till lammen igen, så himla söta! :')
men ja, det var la min gårdag det, inte så intressant det heller :p
menmen, nu ska jag gå och ta en panodil och sen ta tempen och sen sova :)
ha det gött allihop!
puss :*
fick bli en bild från norge i somras :) längtar tillbakaaa :(

Kommentarer
Jorunn Lavonius säger:

Krya på dig!

2012-03-28 | 14:39:45
Bloggadress: http://ridsportfinland.blogg.se/
Jorunn Lavonius säger:

sv: skönt :) Det är bara bra! Visst kommer ni hit i sommar?

2012-03-28 | 19:49:44
Bloggadress: http://ridsportfinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback