friday night ~

Och idag har oxå vart en riktigt go dag!
Var en rätt chill skoldag, började dagen med en rätt kul spanskalektion (håller på med ett projektarbete typ) och sen hade vi ju då som vanligt långrast, då vi gick till ica och köpte glass för det va sånt awesome väder! (Y) å sen gick vi ner till vår älskade brygga och satt där vid en bänk och hade det allmänt fint!
sen så hade vi faktiskt (för en gångsskull) en riktigt lyckad "fotbolls-lektion", då vi alltså spelade fotboll (haha, nähä?!) och först lite spökboll.
Och spökboll suger ju, men fotbollen va skitkul faktiskt!
fast det enda jag gjorde va typ att springa och försöka ta bollen från killarna och tackla dom haha! xd
nejmen det va kul!
sen hade vi lunch, och sen so, där vi gjorde det muntliga provet och jag har INGEN aning hur det gick.. xd haha kommer iaf INTE få bäst i klassen, hahah!
jaja, nu är det över iaf!
och sen sist hade vi den sista kemilektionen i åttan! gött det ju men ja, nästa område inom NO'n kommer ju bli UNDERBART! eller inte..kommer bli värsta perioden ever typ.. :(
fast bara dom som känner mej vet vad jag menar, och tänker INTE ta upp det här på bloggen!
sådeså! ;)
MENMEN!
sen åkte vi iaf hem, och sen har jag haft en helt underbar eftermiddag/kväll härhemma! :D har bara suttit ute och solat mej och lyssnat på musik, gjort mat och sett på tv! (Y) haha älskar typ såna här lugna fredagskvällar!
sen blir nog resten av helgen rätt lugn den med haha.. fast imån blir det troligtvis att va med elsa!
men det får vi se!
nu ska jag lägga mej i min underbara säng och bara SOOOOOOOVA :D
men hoppas ni haft en awesome fredag hörrni!
puss :*
våran älskade brygga!<3
denhär glassen testade jag! va riktigt god faktiskt! :)
nån annan som testat den..? :P

Kommentarer
Emikl säger:

2012-03-24 | 17:27:24
Emilia säger:

Hahah, oj råkade skriva en till kommentar xd Tycker synd om dig :( Men jag tror inte det blir så pinsamt som det verkar vara :) <3

2012-03-24 | 17:29:03
Bloggadress: http://teamponnii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback