don't trust words. trust actions.

Hejsvejs alla! :)
idag har vart en betyydligt bättre dag än igår!
sov hyfsat länge, och kände mej riktigt pigg när jag steg upp, även om jag fortfarande va snuvig.
sen gick jag ner och åt frukost, och efter jag chillat en stund satte jag igång med läxorna!
och måste säga att jag va sjukt ambitiös idag haha!
gjorde både klart repetitionen i matten och skrev svar på so-frågorna! ;) dock med lollos hjälp, annars skulle jag aaldrig klarat det!
men ja, så där satt jag väl i typ en dryg timme eller mer, och sen typ slappade jag lite, åt glass med hallon och chokladsås (tjockis..) och sen satte jag mej och kollade på gossip girl! :) ¨
fast nu har jag bara 2 avsnitt kvar,  buhuu :( min bror MÅSTE ta med sej resten av avsnitten när han kommer till påsk!
nåväl!
sen har jag väl inte gjort sådär väldans mycket mer.. typ gjort mat, messat med kompisar, kollat på lite mer tv, spelat piano och sådär! :)
men nu känner jag mej iaf nästan helt frisk och ska både gå till skolan imån och sen rida!
så det blir gött och komma tillbaka! dock inte så gött med matteprov och byte till teknik istället för musik och bild.. :/
jaja, sånt är det!
nu ska jag se på halv åtta hos mig as usual!
ha det bäst hörrni, puss :*
hittade en liten bild på en sjuukt fin solnedgång i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback