dagen!

och idag har oxå vart en riktigt bra dag, men undantag för sista timmen då, som var h.e.m.s.k fast ändå helt absurd och sjukt skum på nåt roligt sätt xd
haha, men ja iallafall så började vi dagen med att ha spanska, där jag och elsa SÅKLART var tvungna att gå upp först av alla och redovisa vårat lilla projekt! -.- jaja, det gick bra iallafall och sen hade vi ju det överstökat åtminstone!
sen när den var slut begav vi oss mot ica, där vi köpte ben&jerrys :D aaaslängesen nu ju!
och sen gick vi ner till omklädningsrummet och satt där och hade det bäst typ, och åt b&j, lyssnade på musik och pratade skit haha :) och så fick vi påskägg av lollo med! så söt är hon! :')
å sen så efter nån timma så hade vi gympa, och det va rätt kul!
hade nån lek först och sen volleyboll där vi fick världens mest ojämna lag haha xd men jaja, det var kul ändå och tillochmed kevin var nöjd med mej efteråt haha, även om dom mobbar mej för min stil.. :( haha ;)
och sen efter det va det mat, och sen so där jag fick redovisa vårat historiaprojekt, och det gick ju svinbra! eller inte.. hade glömt boken hemma där jag skrivit flera sidor om det vi hade, så då fick jag ta lollos bok ist.. fast jaja, det gick la okej ändå, hon klagade inte på mej iaf ;)
å sen hade vi typ ett litet prov med, och det gick la som det gick.. haha satt liksom och skrev det samtidigt som alla andra satt och pratade och kollade på en humorserie x)
menmen!
sen sist hade vi då denna UNDERBARA biologilektion, *hoooooooost* xO men den går jag inte in på för det finns inte ord för hur mycket det är synd om mej nu alltså, buhuuu :( :( haha..fast filmen var ändå värst.. xd
NEJ NU SVAMLAR JAG IGEN!! xd haahaha, ska gå och lägga mej snart.. ;)
men sen när vi slutade åkte jag hem och typ bara chillade, åt glass och sen kom mamma hem och så gjorde vi minipizzor (Y) och sen har vi bara myst hela kvällen!
men nu är klockan mycket och ska gå och nana nu!
men ha det bäst så hörs vi imån igen!
puss :*
snygg bild jag tog nyss.. x)

Kommentarer
Frida ;) säger:

Fy tjyven va snygg man va här då!!! :OO ;D <33

2012-03-31 | 14:16:44
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida :) säger:

2012-03-31 | 22:36:39
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida igen ;) säger:

Råkade skicka en tom kommentar här över.. -.-



Sv:

Jag kanske Kan va men jag ÄR inte, till skillnad från dig!! ;D <33

Hihi, ja <3

Tack så mycket! ;)

Vi får höras av sen när jag kommer hem! ;)

2012-03-31 | 22:39:25
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback