bra första dag!

Tjabbatjena allihopa! :)
idag har faktiskt vart en riktigt bra första dag i skolan måste jag säga!
hände la inte så himla mycket intressant egentligen, på idrotten hade vi pappa och han körde såklart kondition och styrka med oss första passet på morgonen -.-
aja, va rätt gött ändå att komma igång igen!
sen hade vi engelska, då det var diagnostiska (?) prov, och det gick la rätt bra tror jag..
sen va det spanska, då vi typ mest pratade och fick reda på vad vi fick på provet innan lovet! :)
och jag är la rätt nöjd, men sjukt irriterad att jag va typ 1½ poäng ifrån att få A -.- och så hade jag några slarvfel so m jag ALLTID gör när jag blir stressad.. aja så är det! men fick ju B iaf, så det är la bra ;)
menmen, sen var det mat, sen matte och sist handledartid!
haha intressant dag..? xd aja, va ju tvungen att fylla ut inlägget lite ;)
men sen efter skolan vart det hem, och sen gjorde jag amerikanska pannkakor med jordgubbar, hallon och blåbär på! :D awesome!
och sen gick jag ut en runda och nu ikväll har jag spelat piano, gjort lite spanska och sett på familjen annorlunda. :)
så så har la min dag sett ut, rätt slapp! :P
men nu måste jag läsa klart min svenskabok!
men vi hörs imån eller på onsdag,
puss :*
haha random ful bild, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback