varning för dålig uppdatering..

Hej allihopa! Och förlåt i förväg för riktigt kass uppdatering som det kommer vara nu framöver..
dessutom hinner jag inte skriva om dessa två konfdagar som varit, för nu är klockan mycket och ska gå å lägga mej.. men det har iaf vart två skitbra dagar med myyycket flum och skratt, haha! :D
å imån ska jag och konfagänget iaf iväg på kanothajk :D skiitkul ju! å så ska vi sova över å sådär, och bara ha det allmänt grymt! grilla och bada, iih :D
så då blir det ju tyvärr ingen uppdatering.. och sen kommer vi hem på torsdag på eftermiddagen, och sen blir det en liten snabbis hem och packa till midsommar, och sen åker jag med elsa och hennes familj till nåt ställe nära eskilstuna typ, och firar midsommar där och är borta till.. oj shit, det vet jag inte hahaha, men antar att vi är där till söndag typ? Men domma dagarna kommer bli GRYMMA!
Å hoppas midsommar blir lika bra som förra året, haha kommer aldrig glömma det..
Nåväl, så som ni hör kommer det vara full rulle nu, så det betyder typ ingen uppdatering alls..
så får se om jag hinner blogga lite imån, annars blir det nog tyvärr först på söndag/nästa vecka.. i'm so sorry :/
men hoppas ni får en awesome midsommar och så, ni är bäst!
puss :*
bild från förra midsommar, rätt sent på natten haha xd å mattias va tvungen att ha min tröja som gosefilt typ..? hahahah!

Kommentarer
Frida ;D säger:

Haha, underbar bild!! ;D <33

Hade du nåt på gång med den där Mattias?!... ;D

Haha, nä men ha en kul midsommar och hälsa Elsa!! ;D <33

2012-06-21 | 10:22:38
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback