födelsedagsfirande, gudstjänst, gräsklippning och kass hopplektion!

Halloj allihopa!! :D haha ja, det är ungefär vad min helg har innehållt!
hinner uppdatera lite innan jag ska gå å kolla film med mamma, så tänkte berätta lite om helgen och dagen! :)
så kan ju börja med lördagen dårå ;) då sov jag typ huur länge som helst, och sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde fram till halv tre, men jag typ spelade piano och va ute med thelma tror jag :)
å sen då vid halv tre så åkte jag och mamma till min moster och morbror, för min morbror fyllde år!
å där var även mina kusiner! :) så då hade vi en lika mysig dag som förra gången för ett par veckor sen, då min moster fyllde år! :)
så precis som då så satt vi inne i uterummet och åt massa gott, bl.a jordgubbstårta, rabarberpaj, snickerskakor och nån annan kaka! ;) sockerchock ja.. som vanligt när man är där haha.
Nämen så satt vi där och pratade och skrattade, och sen när solen kom fram så satte vi oss en stund på balkongen, ända tills det blev för varmt så då gick vi ner igen haha ;)
och sen kom pappa en stund med, och sen gick vi hem igen!
å sen när vi kom hem åt vi supergod paj som mamma lagat, och sen var jag nog ute på altanen och chillade och var ute med thelma lite, och sen hade vi typ bara myskväll framför tv'n/datan resten av kvällen i think! ;)
mys på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback