flummig sista riktiga skoldag + "ny" klänning! :D

Hejsan allihopa! :D
nu har man då klarat av den sista riktiga skoldagen i åttan, känns riktigt gött kan jag säga :D
nu äre bara chill kvar i skolan ;) å sen börjar man nian dårå.. läskigt ;s hahha närå, blir nog bra ;)
men den sista riktiga dagen var riktigt go faktiskt! :)
¨började med sjuukt rolig och sjuuuuukt flummig idrott, HAHAHHA har nog aldrig skrattat så mycket under en idrottslektion x'd haha, jag, lollo, elsa, frida p, linda och emma bestämde oss för att "strejka" mot dom andra, som ville köra softboll, så då tog vi och startade en egen match lacross :D hahaha och vi hade sjukt kul och sprang runt som galningar och skrek och svor och skrattade ihjäl oss typ hahah xd å sen när vi tröttnat på att spela så ställde vi oss i en ring och bara kastade till varandra och körde gris, haha ;) å så typ dog jag lite där på slutet med hahhaha xd  aja, så det var en sjukt kul sista idrott! ;D'
å sen efter det var det dags för engelskaredovisning, blää ;S fast som tur var fick jag och filip vara typ nästan sist.. och det gick la sådär, skämde ut mej totalt som vanligt men jag är van, haha x)
å sen efter det var klart så gick vi upp till medborgargården (träffade på alva och hennes kompisar på vägen, dom var på klassresa :)) för att kolla på en typ musikal! och den var la rätt bra! bättre än grennaskolans iaf, haha x)
å sen när den var färdig så gick vi ner och åt mat (PIZZA för första gången på typ ett år!) och sen efter det hade vi slapp matte, där vi typ bara gjorde en matteuppgift och sen läste pappa nåt helt ointressant haha och sen hade vi lite betygssnack i slutet. Jag och Frida fick B som förra året med elsa den jä*eln fick A!! ;O heeelt sjukt!!! :O fast hon är ju ett smarthead med ;)
men anyway, sen i slutet hade vi en sjukt flummig handledartid då vi bara typ babblade och kollade på lillabloggen på youtube haha ;P
och sen fick vi åka hem! :)
å sen hade vi både en sjukt flummig bussresa i stora bussen, och sen en sjuukt rolig bussresa i lilla bussen hahaha xd jag och joel satt och bråkade/argumenterade om massa saker som vanligt hahaha xd fast sen i slutet blev vi så goda vänner så han inte ville gå av utan åkte med extra långt för han ville sitta kvar hahaha xD
jaja, sen skjutsade svenne in mej ända till huset (som han börjat göra nu när vi fått ny väg, uuh! ;)) och sen när jag kom hem gjorde jag det vanliga, gav thelma mat, åt lite "mat" själv (nachos och guacamole) och kollade lite på tv, och sen gick jag ut med thelma på promenad, träffade min moster som kommit hem från sjukhuset nu, och sen kom jag hem, duschade, åt mat och sen kom mamma hem med :P och sen har jag suttit här, och nu ska jag umgås lite med min pappa och se på fotboll (kan stå ut med det när sverige spelar) :)
och just det! glömde ju säga att jag fick en glad överraskning i brevlådan när jag kom hem med; nämligen min klänning som jag köpte från söta nathalies bloppis för några dagar sen! :) och den satt jättebra och var superfin, så tog lite bilder med mobilen + kameran som jag tänkte visa :)
hahaha och ni får ignorera att mina randiga trosor lyser igenom under, orkade inte byta hahha xd
vad tycks? :)
:)
(fortfarande mumintapeter, HAHA, kommer aldrig bli av med dom xd)
haha hårig arm -.-

Kommentarer
Frida ;D säger:

Åå den va jättefin ju! ;D ska du ha den på skolavslutningen? ;) <3

2012-06-11 | 22:16:04
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida ;D säger:

Åå den va jättefin ju! ;D ska du ha den på skolavslutningen? ;) <3

2012-06-11 | 22:17:16
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
natta säger:

hihi gulleplutt! fin den var =) kul att du blev nöjd! kram

2012-06-12 | 16:06:29
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback