nu blir det fotboll och sen sooooova...

Sen på morgonen dagen efter, typ vid halv nio eller nåt, så väckte mia oss och vi var tvungna att gå upp, eftersom vi skulle iväg nån timma efter. 
Så då var det bara att hoppa upp, äta lite frukost, packa iordning grejerna, ta ner tältet och packa i kanoterna igen!
Å sen efter nån timma, eller typ vid halv elva så paddlade vi iväg igen, och vi fixade det så bra att jag och allis paddlade tillsammans igen haha, så vi låg först av alla hela vägen igen haha x) så grymma är vi! (Y)
å sen när vi hade nån kilometer kvar till bunn så stannade vi vid en ny strand som dom byggt till dom nya husen på andra sidan sjön, och sen åt vi lite lunch där och solade och hade det gött! :)
å sen efter typ 45 min eller nåt så paddlade vi sista biten, och sen var vi framme! 
så då hoppade vi ur kanoterna och packade ur osådär, och sen satt vi en stund och väntade på att ellas mamma skulle komma och hämta oss, och sen skjutsade dom hem mej!
´å sen när jag kom hem var klockan typ tio i två, så då hade jag ungefär två timmar på mej att packa det sista inför midsommar, äta och vara ute med thelma! och jag hann (dom kom lite senare) och sen åkte vi då mot Hälleforsnäs, där vi då spenderade hela midsommarhelgen med helt underbara personer och hade en helt AWSOME midsommar! <3 
hinner dock inte berätta om den nu, eftersom det hände en HEL del, men jag lovar, det kommer! antingen imån eller på tisdag!
imån kommer dock min älskade syster hem en vecka (hon jobbar ju i norge nu), men det är inte förräns sent på kvällen så hinner nog på eftermiddagen/kvällen! :)
fast först blire ju konfa, å imån är det fotografering.. usch fyfan, är ju värre än skolfoto ju, iochmed att det är med i tidningen och är uppsatt i kyrkan sen osv ;/ blää.! aja, slipper ju välja kläder iaf haha ;)
nåväl, nu ska jag se på fotboll och sen sova, har inte blivit så mycket av den varan i helgen haha ;)
men ni får ha det bäst tills vi hörs igen, puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback