morgondagens planer!

Just det! Tänkte bara ta lite om morgondagen med! För imån blir nog en skoj dag! :) eller först ska vi städa, sen tömma skåpen och sen flytta upp till 9ans område dårå (VILL INTE!!!) och byta skåp och sånt, blä ;S vill stanna kvar där vi alltid har varit, känns som hemma ju :( usch, hatar nians område :@ jaja, alla andra vill ju SUPERMYCKET så får la gå :/ menmen, sen efter vi ätit lunch på skolan så åker vi till brunstorp och badar :) får hoppas det blir lite bra väder iaf! kommer dock INTE bli alls lika kul imån som det var förra året, för imån ska typ inga tjejer i hela vår klass bada, förutom jag och elsa :/ jaja, vi ska iaf doppa oss i vättern har vi bestämt :D
å sen efter det åker jag direkt till stallet, för jag ska rida igen i en grupp där eftersom jag inte kan rida på torsdag dårå. Tror vi skulle rida ut! Gött! :D
så det blir förhoppningsvis en rolig dag! :)
hinner dock kanske inte uppdatera imån, eller vi får se, men annars hörs vi på onsdag igen!
ha det bäst, puss :*

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:

Hihi, Jaa! ;)

Nejdå dom är säkert jättebra!! ;D

Taack, ja gillar det med! ;) <33



En ofta du inte vill flytta upp till nians!? :O ;D <33

Och förlåt.. Hade gärna velat bada men tyvärr..

Haha så typiskt.. Varje gång vi ska bada oså ba... Blää :( :/ <3

2012-06-11 | 22:25:14
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
natta säger:

sv: de är från nelly! =)

2012-06-13 | 20:22:11
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback