midsommarafton :D (+ bilder från förra året!)

Sen på fredagen var det ju då midsommarafton, och det firade jag, elsa och kajsa med att sova ut till tolv hehe ;) så när vi kom bort till stora huset satt alla på terassen och typ väntade på lunchen som skulle serveras om några minuter typ haha xd så det var ingen ide att äta frukost, så då satte vi oss och solade på terassen istället ;)
och sen var det då lunch, som vi åt ute såklart då det var soligt och asvarmt :D 
å sen efter det så gick jag, kajsa och elsa ut med sixten och plockade blommor till midsommarstången! å sen hjälpte vi till och klä den lite, och sen satt vi en bra stund och gjorde midsommarkransar! eller försökte snarare haha.. elsas blev stor och fin men min blev totalt misslyckad haha xd menmen, det var mysigt iallafall!
å sen så tänkte vi bada, fast jag orkade inte blöta ner mitt hår (skyllde jag på iaf haha) så jag skippade det ;)
men sen klädde vi på oss lite snyggare kläder, och sminkade oss och så, å sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde fram till middagen.. ;) vi typ satt väl och solade, läste skvallertidningar, kollade lite på tv och så, och just det! "snoppade" ju typ 8 lådor jordgubbar till efterrätten gjorde vi med haha x) 
å sen hade vi då middag ute på terassen vid ett långbord, och så satt vi där och skrattade åt alla vuxna som sjöng och drack sprit haha ;)
och sen efter vi ätit gick jag, elsa, kajsa och mattias och spelade kubb! och jag och elsa SÖG verkligen haha, fick inte ner en enda tror jag? xd medans mattias och kajsa fick ner alla + kungen.. hahah! men det va kul ändå ;)
å sen efter det så gick vi in och åt efterrätt, jordgubbar och glass! :D
å tjaa, sen var det la ännu en fotbollsmatch som alla satt och skrek till, och den andra mattias fick lite glädjedamp när grekland gjorde mål.. haha xd å sen när matchen va slut satte vi på en film som vi laddat ner, en kärleksdrama-film typ, och sen satt vi och mattias-arna (haha finns två st) och flummade resten av kvällen/natten, och ene mattias satt och skröt för mej i typ nån timma hahhahahah xd
och sen orkade vi inte med dom längre så vid tvåtiden gick vi och la oss ;) men det var en riktigt lyckad midsommarafton, lite samma som förra året faktiskt! 
och då såg det ut ungefär såhär ;D:
hahaha vi var typ 10 pers som försökte sätta upp husvagnstältet xd
 
 
 
 
 
jag vägrade va med på bild haha x)
 
hhahahaha blev lite väl galet.. xd men skyller på att klockan var mycket.. hahahaaa
hahahah xd
sen däckade kajsa hahaha xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback