grymmaste helgen på länge! :D

Hejsvejs allihopa! :) hoppas ni haft en bra dag! Jag har haft en skön dag här hemma och har typ inte gjort alls mycket, eftersom jag inte fick igång gräsklipparen haha xd
men nu tänkte jag berätta om helgen dårå, som somsagt var GRYM! :D
kan ju förslagsvis börja med lördagen ;) den dagen spenderades då inne i stan med dom bästa i världen och vi hade det grymt, särskilt på kvällen! :) men vi började med att åka in till öster för att försöka leta praoplatser till nian dårå. Och det gick la sådär, som jag trott.. :/ eller asså vi fick en del nummer och emailadresser och så, och vi fick iaf lite hopp när två hotell sa att vi skulle ringa/maila dom på måndagen. Så efter vi gått runt nån timma så bestämde vi oss för att vi bara skulle hoppas på att vi fick på antingen något av hotellen, eller på Waynes coffee eller Lagerhouse (som oxå skulle ringa), för vi orkade inte leta mer. Så sen efter ett tag mötte vi upp frida och lollo, som inte heller fått napp, och sen gick vi till en pizzeria som vi vart på förut och ätit, och sen satt vi där och åt och flummade och sen efter en stund gick vi bort mot stan igen för att kolla i lite affärer. Å på h&m köpte jag äntligen min efterlängtade jumpsuit/byxdress som hade kommit till butiken nu! :)
å sen gick vi runt på gina och once lite med, hittade ett assnyggt linne på once som jag dock tyckte va lite dyrt (bor ju i småland ni vet ;)) men får se, kanske köper det nån gång snart :p
men sen tog vi iaf bussen till a6, där vi gick runt lite till och kollade på bikbok och h&m, och sen gick vi och fikade på rundkafét! :) haha och sen satt vi där och pratade med linnea och andreas om vad som hade hänt kvällen innan (dom hade haft en liten myskväll med två andra ;)) haha och det blev lite smått kaos men ah ;)
å sen så var vi så trötta på att vara där inne på a6 så då gick vi ut, och sen satte vi oss på parkeringen där rixfm-festival skulle hållas, och sen satt vi där och chillade och spanade in folk medans vi väntade på att det skulle börja ;P
och sen vid sex drog det igång dårå, och sen höll det på typ två timmar nästan, och det var rätt bra faktiskt, och framförallt kul :D det som förstörde det hela var dock att det var så sjuukt kallt, så vi stod och hackade tänder typ hela tiden :s menmen, det var trevligt och vi hade det jätteskoj :D (och så fick vi ju se alla artister med ;P)
å sen gick vi till bussen och fick vänta där ett tag, och så åkte det förbi en bil som tutade och drog ner rutan och ba; FEST IKVÄLL!! och vi ba; öhh xd haha! och sen satt vi där och stirrade på alla som åkte förbi haha xD
aja, sen tog vi iallafall bussen hem, och sen var jag tvungen att göra scones och packa inför morgondagen!
och sen var jag hyfsat trött när jag gick och la mej.. ;)
men en grym dag var det!<3
tog tyvärr inga bilder under dagen så får bli en googlebild på byxdressen jag köpte! :)
från H&M 199 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback