De 2 första konfadagarna!

HEEEY EVERYBODY :D i'm back :D 
å jag säger bara GUUUD vad det har hänt mycket sen sist jag bloggade (som egentligen var typ en vecka sen?!?), och jag vet absolut inte hur jag ska sammanfatta det hela haha.. för det har hänt så sjukt mycket kuL! 
Men kan ju börja med att berätta lite om de två första konfadagarna som vi hade i måndags och tisdags, som jag ej hann skriva om!
Första dagen var riktigt go! :) vi började med att sitta och lyssna på prästen (som förövrigt är världens tråkigaste..) i typ två timmar eller nåt, inte så kul höhö.. han bara pratar och pratar och man fattar typ ingenting vad han säger och inget hänger ihop :/ så det är lite surt med en riktigt dålig präst faktiskt :s jaja, sen fick mia (vår konfaledare typ) tvinga honom att sluta prata hahha och sen fikade vi! :)
å sen typ gjorde vi inte så mycket mer, utan vi fick vääldigt lång rast, då vi satt ute på bryggan vid vattnet och pratade och flummade, och sen åt vi lunch, som var pizza! :D asgött!
å sen hade vi typ rast till två eller nåt, och sen pratade vi typ lite om frälsarkransen, fast sen gled vi på nåt sätt istället in på andra ämnen, bl.a olika dieter och sånt? hahah sjukt kul xd å så hade vi värsta debatten med haha!
å sen vid tre så åkte vi hem!
sen var jag typ bara ute med thelma resten av eftermiddagen/kvällen (vad jag kommer ihåg) :)
Sen andra dagen som då var tisdagen, var oxå en bra dag!
Började dock lika tråkigt som dagen innan med masssssa babbel från prästen, fast nu hade vi iaf lite mer typ diskussioner oså! Å sen satt vi och flummade rätt mycket med xd haha älskar våran konfagrupp och ledarna (vi är 6 st + 4 ledare hah), kan bli så sjukt flummigt ibland alltså xd 
Men sen typ fikade vi igen haha, och sen typ "konfa-läste" vi fram till lunchen, som var typ sillunch ;/ fast det var okej ändå, var typ nypotatis och köttbullar åså ;)
å sen gick vi ut till "stranden" och chillade lite i solen, fast sen var det massa där somman kände igen (inte direkt kompisar alltså) så då gick vi in till uppehållsrummet istället och försökte få igång wii:et, fast det gick inte hah. 
Men sen gick vi upp och sen åt vi jordgubbstårta, yummie :D
å sen den sista timmen typ läste vi lite till (eller nåt) och sen pratade vi om lite praktiska saker inför hajken, och sen åkte vi hem!
Eller just det, innan vi åkte hem gick elsa, ella och jag upp till ica och köpte godis till hajken, men sen tog vi iallafall bussen hem! ;)
och sen spenderade jag typ hela kvällen åt att packa både inför hajken och lite inför midsommar med!
 
Så det var mina första "riktiga" konfadagar det, riktigt bra måste jag säga! :) sen var ju hajken ännu bättre, men det tar vi i nästa inlägg! 
ohjä*lar va stor den blev xd fattar inte den nya blogg.se :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback