bra dag med hemskt avslut

HEJ ALLIHOPA och förlååååt för den USLA uppdateringen! Men har haft så sjukt fullt upp de senaste dagarna, och tyvärr måste jag säga att det kommer fortsätta såhär..¨åker ju nämligen till norge imån, och antagligen kommer jag inte kunna uppdatera där, och sen så fort vi kommit hem från norge så åker jag, ella och emilia till falsterbo (TAGGAAA :D :D) så då blir det typ ingen uppdatering på typ två veckor haha :( så bloggen får vila ett tag nu, sorry!
men innan det tänkte jag ta och uppdatera riktigt mycket så det räcker och blir över haha ;) nädå, men det har ju hänt en heeel del sen sist! Började då med en riktigt bra konfadag i onsdags, där vi först typ bara övade på alla sånger och så, och sen tror jag vi fikade åså med :P å sen då vid halv tolv-tiden, så åkte vi med bilar till torsvik, där vi skulle åka gokart :D hahah okej, var inte direkt så glad när vi kom dit, för jag va skitnervös för jag trodde det skulle gå asdåligt haha ;) men innan vi satte igång, så satte vi oss i deras lilla cafeteria och åt baguetter, och precis när vi satt oss under taket, så började det regna. Och jag har seriöst aldrig sett det regna så mycket i hela mitt liv ;O helt STÖRT, var som ett vattenfall, det bara ÖSTE ner och sen började det hagla som f*n, och eftersom vi satt under ett plåttak fick man seriöst skrika för att kunna kommunicera med varran haha xD å sen när vi satt där och skrek så började alla peka mot allis fötter typ, och då såg vi att det bara vällde in vatten nere vid golvet, och vi bara skrek och fick typ panik, för det blev seriöst översvämmnning där inne!! sjuukt läskigt haha! x)
så då flydde vi alla in till inne-banan (eftersom vi inte direkt hade lust att åka på utebanan ;)), och sen bytte vi om till dö-snygga overaller, och tog på oss nackskydd och hjälmar, och sen efter en instruktör berättat lite om vad vi skulle tänka på åså, så började första gruppen köra då! Och ju längre dom körde blev man mer och mer nervös haha, å sen va jag aasnervös när det var vår tur, men så fort jag börjat köra släppte det och det va så sjukt himla kul :D :D haha typ roligaste EVER! dock mes-körde jag lite i första omgången, för jag vågade inte riktigt köra assnabbt då, men sen andra omgången satte jag gasen i botten, och om jag inte skulle kommit bakom ella i slutet så skulle jag nog kunnat få en rätt bra tid! ;D men sen i tredje omgången gick det bäst, då bara körde jag på gärnet, och fick en rätt bra tid iaf! men SÅKLART kom ju elsa den lilla skiten först haha, och sen fick allis bra tider med, så jag kom trea.. ;) men kul som fasen var det iaf :D 
å sen så när vi kom ut igen var det strålande sol haha, och sen kunde man ju typ ligga och sola när man kom hem! :) å sen var jag då med thelma dom sista timmarna. å vi hade det så sjukt mysigt, gick upp på kullen och bara satt i solen och så kliade jag henne och då var hon för en gångs skull helt lugn och snäll! :) så vi hade det supermysigt! å sen kom johan hem, så då åt vi med honom och så, och sen kom tinnas kompis anna, så då satt vi ute och åt jordgubbar och pratade och sådär och hade det mysigt. 
Å sen gav jag thelma riktigt mycket välling, eftersom det var sista gången, och sen efter vi filmat henne och fotat henne, så gick vi slutligen och skulle lämna henne. 
Och det skiter jag faktiskt i att berätta, för det var det värsta jag gjort i hela mitt liv, och jag börjar typ gråta så fort jag tänker på det. Men kan bara säga att det var värre än att avliva ett djur, och jag grät FLODER.. men orkar inte berätta mer om det nu. Men förhoppningsvis vänjer hon sej vid flocken efter nån vecka och förhoppningsvis får hon det superbra där.
Så även om det var den värsta kvällen i mitt liv, så var det samtidigt en bra dag, innan kvällen.. så lite blandat.
Men vi stryker det och tänker på annat! Tänkte berätta om torsdagen i nästa inlägg! 
så snygg var man i sin overall hahah! xd
 
:D

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:
Haha, Jaa man hörde nästan bara dig där men det gjorde ju inget eftersom du sjunger asbra!! ;D <3:

Åå det är så himla kul att åka gokart!!! :D
Och ja fy jag storbölade när vi skulle lämna Pixie.. :/ :( <33

2012-06-30 | 23:17:51
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback