Tredje dagen i falsterbo!

Tänkte ju då berätta lite om andra dagen i falsterbo, som va vår sista "riktiga" dag där med dårå. 
Så vi gjorde som dagen innan ungefär, steg upp lite halv-sent, och åt frukost, gjorde oss iordning osv, och kom väl iväg ungefär samma tid som dagen innan. 
Sen när vi parkerat så gick vi bort mot området, och sen gick vi in dårå :)
Å sen hade vi ännu en galet rolig dag på falsterbo, med massa nya tävlingar där massa kändisar va med, Malin Baryard, Roffe, Helena Lundbäck, Peder Fredricsson med massa flera, och sen var det även agility med hundar som va hysteriskt roligt hahahha, och så var det ju massa andra hopptävlingar och massa dressyrtävlingar oxå, fast det smygkollade vi bara lite på eftersom vi bara hade inträde till hopparenan denna dagen. 
Å sen kollade vi ju såklart på mässan igen, och efter vääldigt mkt letande så hittade jag tillslut ett par billiga ridskor på horze som kostade 350 kr. Funderade även på att köpa ett par tretorn-skor som hade kostat typ 1400 men som var nedsatta till 400, dock passade dom inte superbra och tretorn har ju inte jättebra kvalite.. så fick bli ett par svarta klassiska! 
Sen hittade jag även ett Jacson-spö och nåt mer har jag för mej..? :o aja, har glömt.. nåväl, är ändå glad att jag hittade nånting! 
Men sen var det så sjuukt pinsamt inne på charlies, för jag stod mitt i en gång, och typ kollade på ridskjortor, å så märkte jag att två st ville gå förbi, men jag typ sket i dom haha xd å sen sa jag till ella ba; jaha, dom vände visst.. och sen ba slog hon till mej på ryggen å ba; DET VA JU NELLIE BERNTSSON!!!! hahahhahahah å jag ba; oj då... hahahhaa, lite fail av mej xd haha men sen blev vi ju lite starstrucked, så då typ stalkade vi henne, hennes mamma och hennes syster, hahah xd 
nåväl! sen så efter en låång dag inne på området, så var la klockan sex eller nånting, så då bestämde vi oss för att gå bort till bilen, och sen åka till stranden, även om det liksom inte va fint väder, men vi ville se den ändå för den är så fin! :)
så efter en stunds letande haha, så kom vi tillslut bort till stranden, och sen skulle ju såklart emilia den galningen bada, trots att det va molnigt, blåsigt och typ 14 grader x) jag och ella stannade dock på stranden och låg först och huttrade av kyla på våra handdukar haha, fast sen bestämde vi oss för att göra vår favoritsysselsättning; skriva poetiska ordspråk i sanden.. hahahahha xD å sen flummade vi typ gärnet, ända tills emilia äntligen badat färdigt å då drog vi oss tillbaka mot trelleborg! ;)
å sen väl hemma på campingen, så värmde vi gårdagens rester av det grillade köttet&kycklingen, och sen satt vi och åt det i vår lilla stuga medans vi satt och pratade om allt möjligt i typ nån timma :) 
sen efter det typ slocknade emilia haha, nämen hon va supertrött typ, så sen halv elva eller nåt så gick jag och ella ut i blåsten själva, å så gick vi ut på bryggan och satte oss där haha :D det var svinkallt men så sjukt mysigt, hela bryggan var upplyst och vi bara satt där i typ en timma och pratade och pratade och pratade haha, medans vi kollade på båtarna som åkte ut från hamnen.. :') haha romantiskt xd nämen sen var klockan plötsligt typ halv tolv på natten, så då var det bäst att gå tillbaka till stugan, där emilia låg och snarkade haha xD 
å sen kände vi att vi ville göra nåt mer, så då snodde vi emilias dator och satte på one three hill och kollade på det tills vi somnade :D en sjukt mysig sista kväll var det! 
lite bilder jag tog från 1.45 (?) hoppningen :)
 
 
helena lundbäck! :)
 
fin häst på dressyrframridningen! :)
 

Kommentarer
Anonym säger:

Det var grymma dagar nere i falsterbo!! ha det så bra på Åland!
btw, har du sett mitt sms? om inte skriv på min blogg eller något :) <3
kram

2012-07-24 | 00:07:35
Bloggadress: http://teamponnii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback