påväg hem!

HEEEEEEEEJ ALLA!!! Haha shiit va länge sen det var! Mer än två veckor typ?! Shit..aja, som ni vet så har jag då vart i Norge tills i måndags, och sen i tisdags åkte ju jag, emilia, och Ella till Falsterbo, så har inte liksom haft tid att blogga, å så har jag ju inte haft typ nåt Internet förrens nu i Sverige. Så sorry för denna "lilla" bloggpausen haha ;) men nu sitter vi iaf i bilen påväg hem, efter tre helt underbara dagar nere i världens bästa Skåne <3 har haft helt sjukt kul, minst lika kul som förra året! åh kommer sakna det så.. Aja, sen om nån vecka blir det iaf paradiset på jorden, Åland, med kusin! TAGGA GÄRNET! Haha och just det, Norge ägde oxå! Hade en sån sjukt mysig vecka där asså! Men det kan jag inte berätta om nu, så får ta typ två hela dagar att skriva om allt som hänt haha ;) men nu ska jag va lite social med dom andra här i bilen, sitter och dunkar massa musik :D Men vi hörs som sagt typ ikväll eller imån eller nåt! Ha det bäst, puss :*
Fick bli en gammal arkivbild från världens bästa Skåne!

Kommentarer
Frida ;D säger:

SV:
Nja begagnade! ;) (stavning)
men ska du ta moppekörkort? :)
Vi får höras om när vi ska träffas sen! ;) <33

Rickard heter han, hans mormor bor granne med oss! ;)

2012-07-13 | 19:30:21
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback