goa dagar med tjejorna!

Hej allihopa! Är helt sjukt trött nu efter två sjukt roliga dagar med tjejorna, dock blev det knappt någon sömn alls så måste lägga mej snart, men först tänkte jag bara berätta lite snabbt om helgen och sen lite om sista dagen i falsterbo! :)
Men somsagt, har haft två grymma dagar med bästaste tjejorna! :D och det va på tiden, har inte sett frida sen konfan och lollo sen avslutningen?! ;o så vi hade myyycket att prata om..! ;)
men vi började då med att ta bussen ner till gränna, där vi sedan hoppade av i hamnen och gick upp till minigolfen! :) å sen spelade vi minigolf dårå, och det va askul som vanligt :D särskilt eftersom jag kom tvåa och det bara skillde en poäng mellan mej och frida hehe ;D
nämen skitkul vare och vi typ stektes ihjäl i solen, då kände man att det va sommar för typ första gången i år ;P
å sen efter typ en dryg timma, så var vi färdiga, och då satte vi oss och väntade på bussen, som aldrig kom -.- så då fick vi GÅ ända upp till thörns, typ 2.5 km elr nåt, och sen när vi ÄNTLIGEN kom fram beställde vi familjepizza och så köpte vi en 2liters-cola, och sen satte vi oss i parken bredvid och åt! myys :) å så flummade vi massa, OCH VET NI?!?! Det va en pissmyre-jävel som bet mej på röven IGEN?! HUR ÄR DET MÖJLIGT?!?! :O :O hahahahah så skumt! 
NÅVÄL! Efter vi ätit oså, så gick vi ner till ica, där vi köpte kycklingklubbor, chips, choklad och läsk till kvällen, och sen gick vi ner till hamnen igen! Å där gick vi till favoritstället Gott för alla, och köpte glass :D (jag och elsa delade på världens största banana split) å sen gick vi ut på piren och åt och flummade! ;)
å sen märkte vi att bussen kommit, så då kutade vi bort till den, och sen åkte vi till ölmstad! där hämtade fridas mamma och syster oss och skjutsade oss till elsa, där vi skulle tillbringa resten av kvällen/natten! :D
och sen hade vi en heeeelt galen kväll med massa prat, flumm, god mat, snacks, tv-tittande och massa mer ;D
sen busade vi SÅKLART med elsas uuursöta kattungar som blivit rätt stora nu! ååh va söta dom var, haha dom bråkade med varann hela tiden och hoppade på oss när vi skulle sova och så blev dom helt galna när vi busade med dom, haha ;D
nåväl, sen hände det massa mer under hela natten haha, men det talar jag inte om här.. haha xd nämen sen efter lollo babblat till typ kl 5, och efter att jag och elsa tatt en kopp te och mjölkchoklad, så la vi oss slutligen på vår enorma madrass och somnade! dock sov man inte jättebra med 4 katter i rummet och en lite konstig och för liten madrass haha ;) menmen, vi sov la ett par-tre timmar iaf, tills kl va 9 då elsas katt bajsade i kattlådan och det luktade så enormt mycket så vi var tvungna att gå ut i tvrummet hahaha, fy FAN va det luktade xd å väl där ute kunde vi inte sova, och jag hade så j*vla ont i magen och var helt spyfärdig.. :/ men efter jag gått på toa blev det bättre så sen vid tiotiden gick vi ner och åt frukost :p å sen typ gjorde vi inget speciellt i typ 5 timmar, vi typ flummade och kollade på tv ;) å sen vid tre va jag tvungen att åka hem! 
men det var en riktigt rolig dag/kväll/natt och det var på tiden kan man säga! 
men sen när jag kom hem så vart det snabbt in i duschen, och sen efter typ en halvtimme så åkte jag, mamma, pappa och min moster iväg till min systers kompis, Anna som jag red med i veckan, för hon och hennes syster typ har ett litet cafe hos dom nu i sommar! Så då åkte vi dit och fikade massa gott fika, jag tog både morotskaka, bulle och kaka haha *tjockis* x) 
å sen efter mamma och pappa pratat i typ 5 timmar med massa folk, medans jag stod vid bilen och frös ihjäl, så åkte vi slutligen hem! 
jaja nu ska jag sluta tjata om det, och börja berätta om andra å sista dagen i falsterbo!
har såklart absolut inga bilder från detta lilla partyt, så det får bli en gammal klassiker från förra året ;)
kanske kan kopiera lite bilder från frida sen, vem vet..? ;)

Kommentarer
Frida ;D säger:

Ååh skitkul va det!!! ;D
Ah fy f*n va trött jag är..... GODNATT <33

SV:
Nja typ till kvart i fem elr nåt! ;) <33

2012-07-22 | 22:14:36
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback