GAAAAH!

GAAAH va sur jag blir!!!! :@ har nu suttit typ 1-2 timmar och försökt återställa mitt jä*la hotmailkonto, som hade blockats medans jag var borta, pga att någon troligtvis hackat sej in på den och skickat massa spammeddelanden till mina kontakter :@ så har suttit här och försökt och försökt, och TILL SLUT gick det att återställa!! thank god. 
men nu har ju typ två timmar försvunnit, så hinner nog bara börja att överföra bilderna från norge till datorn och KANSKE börja skriva, vet inte riktigt.. men hoppas jag hinner! vill inte sitta inne hela dagen imån.. men jaja, bäst jag börjar nu dårå! så får se om jag börjar skriva, annars kommer del 1 nog upp imån eller så!
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback