å så lite om dagen med!

Och idag har vart en sjuuuuukt slö dag..! Om det inte skulle hänt nåt i början av den skulle den vart rätt meningslös haha x) men början var somsagt väldigt trevlig!
Och det var när jag och mamma gick efter frukosten till min moster, på fika! :) min moster är nämligen världsmärstare på att bjuda på fika, haha! ;)
Sen var sällskapet inte helt fel det heller, min lilla älskling Tyra var ju nämligen där med :D :D så första timmen gosade jag bara med henne, och typ gick runt med henne (hon har börjat gå, om man håller i hennes händer!) och lekte med leksakerna :D och sen åt vi massa våfflor med grädde, sylt och jordgubbar, och sen kom min ena kusin John dit, så då satt vi säkert två timmar i uterummet och pratade med honom och moster! Mycket trevligt! Sen blev det ännu mer gos med tyrisen och sen gungade vi henne, vilket hon tyckte var VANSINNIGT kul hhahahaha :D den ungen alltså..sötaste EVER! <3
Nåväl, sen vid tretiden gick vi slutligen hem, och då chillade jag lite och sen tog jag ut moppen på en liten tur! 
Å efter det så gjorde jag typ INGENTING! xO nämen jag vet inte vad jag gjorde? typ läste tidningen, kollade på bilder, hjälpte mamma med maten osv. 
Å nu ikväll har jag bara nördat tv'n och datan.. kul liv ;) haha nä det behövs lite lugna dagar nu, har ju haft det ganska intensivt den senaste månaden.. ;) men imån blir nog sista "chill-dagen" här hemma, sen på lördag blir det bus med tjejorna hihihihi :D :D har ju inte setts på ÖVER EN MÅNAD alla tillsammans?!?! SJUKT! aja, i helgen tar vi igen det! ;)
men nu ska jag sluta tjata, och gå å lägga mej så jag KANSKE kan komma upp innan elva imån... får se hur det går ;) aja ha det så gött, hörs nog imån igen, då blir det falsterbobilder (och massa text, mwohahah) hehhe ;D
nattinatti :*
förresten, HATAR DETTA VÄDRET DENNA SOMMAREN!!!! har inte vart (här hemma iaf) en ENDA riktig sommardag sen i maj typ?!?! HATAR DETTTTTTTTTT! damp.. aja, hoppas det blir bra på åland..annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback