snöö :D

Heeej allihopa! :D
asså gud va gött att det kom typ 5-7 cm snö igår asså :D
har vart ute i flera timmar nu och åkt pulka och skidor osv :) asgött!
bara GRYMT dåligt av mej att typ det första jag gör är att åka i värsta hoppet och landa på svanskotan.. :/ precis som förra året, och då hade jag ont i typ 2-3 MÅNADER efter :S så får hoppas det inte blir samma sak denna gången!
jaja, sen va jag även till hästarna en sväng och hälsade på mitt kära lilla får gertrud, haha! ;) och sen gick jag in och gjorde varm choklad med vispgrädde :D är ju typ obligatoriskt efter man vart ute i snön :)
menmen, nu ska jag strax äta, och sen drar jag till stallet! :)
men vi hörs antingen senare eller imån hörrni!
puss ;*
ååh. vår stuga i sälen för några år sen :')
haha typ 2 m snö utanför med (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback