@ sängen

Heyy alla!,:) Japp, nu ligger jag här i sängen och bloggar eftersom jag SÅKLART glömde det innan -.- Nåväl, det har iaf vart en helt okej onsdag. Började sådär på so'n, killarna va asjobbiga och jag ville bara skrika på dom hah..aja, sen hade vi kemi då vi satt och frös ihjäl medans vi kollade på en film, (för en gångs skull rätt intressant) för det va svinkallt i klassrummet :S Men sen så va det lunch, då vi gick till Ica en sväng, och sen åt vi lite och sen va det syslöjd :) Å det va la det roligaste idag typ, hann faktiskt rätt långt på mina vantar idag :) Menmen, efter det va det tråkig matte, och sist svenska då vi hade ett litet prov. Tror dock det gick bra, var inte direkt lika svårt som förra ;) Men sen slutade vi iaf och sen gick jag till pianot. Å där typ gjorde jag det vanliga, fick lite roliga läxor med, t.ex Someone like you :D Och sen tog jag bussen hem vid halv fem! Så det är la hur min dag sett ut! :) Kanske inte världens bästa, men imån blir det nog askul! Ska in till jkpg med skolan å klättra och bada :D Hoppas jag inte failar på klättringen bara haha..men hejdå, förra fången kom jag längst upp, så får la hoppas det går lika bra imån dårå! ;) Men nu måste jag sova, men hörs imån!. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback