rubrik..?

Och nu ligger jag här i sängen och ska "snart dejta kudden", som precis ALLA säger xd haha ;) Men det har iallafall vart en bra och rätt go onsdag! :) började med spanskan som va typ som den alltid är, följd av eget arbete, och det va oxå typ som det alltid är hah ;) satt i grupprummet och gjorde läxor, pratade och flummade ;D och sedan var det so, då vi bara fortsatte vårat lilla projekt, som aldrig kan bli färdigt typ -.- men aja, sen va det lunch, sen tråkig svenska (fast vi i klassen livar ju upp den haha), och sen hade vi långrast, å då satt vi tjejer och hängde lite, och sen gick jag, Frida, lollo och Elsa till Ica å köpte choklad, hehe ;) Och sen började den långa (men sista, tack gud!!) bildlektionen dårå ;) haha nädå, skojar bara, den va faktiskt asrolig och vi satt och skrattade typ hela lektionen x) haha! Så det kommer man nog sakna lite, att sitta och typ inte göra nånting och bara flumma, nu när vi (antagligen) kommer gå på mat och bak nu i vår..fast det va ju askul förra året så det blir nog toppen! :D Men anyway! Sen åkte vi iaf hem, och sen gjorde jag dom vanliga grejerna när jag kom hem, gjorde läxor, kollade gg, år mat, satt vid datan osv...ointressant ;) Så nu ska jag sluta tjöta! Men vi hörs imån i think! Puss :*

Kommentarer
Julia säger:

Veckans blogg med bild är uppe igen! Denna gången handlar det om sommarbild (måste inte vara hästrelaterat) Vinnaren får en länk på min blogg en hel vecka. Information hur man gör och anmäler gör du/ni: http://rsjulia.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v3.html#comment

2012-01-12 | 13:22:04
Bloggadress: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback