rolig dag hah :D

,Hejsvejs alla! Ska alldeles strax gå och lägga mej, är aset trött..men imån är det fredag, så jäkla gött! :D (det rimmade btw haha) men idag har vart en sjukt rolig dag med sjuukt mycket flumm x'D asså första lektionerna va inte jätteroliga, hade engelska först och då satt vi och diskuterade vad några i engelskaboken skulle göra på sin dejt, haha x) vårat förslag va bäst! först picknick på stranden, och sen när dom ska spela volleyboll råkar killen träffa tjejen i huvudet med bollen, så då blir hon arg och går hem, haha xd men iaf, sen hade vi svenska, sen bild där vi börjat med siluettbilder, rätt kul faktiskt! :) Aja, sen va det lunch, sen musik där vi typ bara spelade och sjöng We will rock you :) oxå rätt kul, spelade trummor :) och sen sist hade vi ju då som vanligt matte, som va hysteriskt rolig, eftersom jag och tjejerna satt själva i ett klassrum och "jobbade", host ;) hahaha nejmen vi typ satt och flummade hela lektionen och Elsa och jag fick damputbrott på varann och ah..HAHA, men skitkul va det iaf xd Haha, och sen fortsatte det roliga, för sen när alla andra too tidiga bussen hem, så blev jag och Elsa lämnade med Lucas haha, och sen satt han och mobbade mej för han alltid vinner på wordfeud å blabla.. ;) Å sen när vi skulle gå till bussen hängde han med oss till busshållplatsen, och på vägen dit gick han och klagade på det sjukt ruttna vädret, och sa bl.a annat att han skulle gå in till ålderdomshemmet och ta en pensionär och sätta den utanför i regnet och låsa rullstolen så att dom oxå skulle få känna på vädret, hahahah xd Å sen gick han hem, och vi väntade på busen, helt genomdränkta av regnet, och man kunde fan höra hur det plaskade i mina uggs så blöta dom va xO Å sen blev det INTE bättre när jag hoppade av bussen och skulle gå till stallet,för då börjawde det nämligen snöa och typ storma så in i h-vete, så då gick jag där, stelfrusen, genomblöt och försökte att inte blåsa bort.. ;/ menmen , tillslut kom jag in i värmen, bytte om till stallkläder och sen tog jag min matsäck och så värmde jag pucko! Riktigt gött :D Å sen va det då ridlektion, och denna gången fick jag en häst som heter Gubben! Har aldrig ridit honom förut men nån sa att han drog rätt mkt och så..och tja, drog gjorde han inte med mig iaf, men han va sjukt svår att stanna och rätt hård i munnen, och dessutom tålde han typ inte dom andra så man fick se till så man inte kom för nära osv. Ocih sen va han lite jobbig i galoppen med..så han blev inte min favvis direkt..dock sa en gullig tjej u min grupp att hon tyckte jag red honom jättebra och att hon aldrig skulle kunnat rida honom så bra.. :') så det va sjukt snällt! Såna kommentarer älskar jag! :) Menmen, detta blev typ världens längsta inlägg om en ynka dag?! Å nu ät klockan 11 med, lyckat! -.- haha jaja, nu ska jag sova! Hörs imån! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback