kul dag i jkpg :D

Heeeey alla :D japp, idag har vi ju då haft sånhär friluftsdag (?) inne i jkpg :)
å det har vart riktigt kul!
började med att klättra dårå ;) och jaa, första väggen som är den lättaste (fast ändå läskig och väldigt hög!) gick bra, kom längst upp även denna gång (Y) även om jag darrade och svettades som f*n av skräck ;S haha, jaja.
men sen testade jag en lite svårare, och den kom jag knappt ens upp till hälften av, hah.
Och sen sista gången testade jag en som va riktigt svår, där man knappt fick nåt grepp och det va bara allmänt läskigt :s
sen när vi va klara fick vi vänta ett tag på dom andra typ, och jag och elsa catfightades lite med HAHA xd
men sen gick vi iaf och bytte om till badkläder osv, och sen gick vi till badet!
och där va det la inte direkt lika kul som förra gången, för nu fick vi knappt bada fritt nånting utan bara simmade 400 m och så typ gjorde vi livräddningsövningar, blä!
och sen typ skrattade karel åt mej när jag sa att jag inte typ kunde göra kullerbyttor under vattnet för jag hade linser och va rädd att dom skulle åka ut -.-
men jaja, sen fick vi iaf lite fri tid till slut, fast då gick vi och köpte banana split ist haha (Y) asgött!
och sen gick vi och kollade "under vattnet" vid hoppbassängen haha, alltid lika kul att se alla som hoppar komma ner i vattnet med typ byxorna nedanför röven xD hahhah.
och efter det va vi tvungna att gå upp och duscha och byta om för sen kom bussen halv tre.
och sen åkte vi hem då, eller ja, elsa och jag fick ju såklart vänta 40 min på svenne -.-
så då gick vi till krysset och köpte pringles som elsa sen råkade hälla ut hälften av innehållet på, hahah! xD
å sen kom han tillslut och då fick vi äntligen åka hem!
och nu har jag gjort det vanliga, läxor, piano och datan...
men nu ska jag fortsätta med mina bildcollage jag gör till (den något försenade) årsresumén ;D få se om jag blir färdig med den om nån dag, eller iaf del 1 hahah! xd
jaja, hoppas ni haft en bra dag! puss ;*
haha visste inte vad jag skulle ta för bild till detta inlägget, så får bli en grymt söt bild på min söta katt noa, haha! :D

Kommentarer
Jorunn Lavonius säger:

sv: jo det har vi! :D Ni är inte på väg hit nåt va? Skulle vara kul att träffa dig... :)

2012-01-19 | 20:08:26
Bloggadress: http://ridsportfinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback