EVERYTHING IN YOUR LIFE IS A REFLECTION OF A CHOICE YOU HAVE MADE. IF YOU WANT A DIFFERENT RESULT, MAKE A DIFFERENT CHOICE

Tjohej alla! :)
sitter just nu och gör det vanliga, kollar bloggar och ska försöka göra det sista på andra delen av årsresumén..men idag måste jag bli klar känner jag! herregud, snart har hela januari gått liksom :O
men nog om det!
dagen har varit en bra dag!
började med idrott som va rätt go, hade handboll och kondition :p
sen vart det engelska där vi speed-dejtade haha xd
efter det va det spanska som va precis som vanligt, och sen mat och efter det rätt go mattelektion där jag och 5 andra som hade klarat matteprovet (HAHA dom andra faila.. xd smart klass!) satt i ett grupprum och diskuterade mycket stora saker, t.ex om det fanns ett ord som heter "nött" (och för er som inte vet det, så JA det finns det! xd) och mycket annat x)
och sen tillsist hade vi en SJUKT flummig handledartid, då vi bara satt och skrattade, skrattade lite till, lyssnade på musik, babblade och gjorde inte så mycket läxor som man ska göra då..heheh ;)
men det va gött! :D
och sen åkte jag hem, och sen när jag kom hem va det så najs väder så då satte jag på mej termobyxorna och åkte lite pulka igen haha :D
gjorde även en liten film när jag åkte pulka, hhaha, får se om den kommer upp på bloggen? ;)
men sen gick jag in och gjorde ägg&bacon-macka och sen har jag typ bara chillat hela kvällen (Y)
jaja, nu måste jag fixa med årsresumén!
men hörs later on, puss :*
haha får komma en vääldigt snygg bild på mej sen...typ i somras?! ;)

Kommentarer
FRIDA :) säger:

Haha, Tuva fick ju nästan lite damp på oss på HL:tiden! HAHA! ;D <33



Sv:

Haha, har börjat älska den låten nu typ! ;) <33

2012-01-23 | 20:32:26
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Deisi säger:

haha snygg :)

2012-01-23 | 21:25:46
Bloggadress: http://deisi.blogg.se/
Deisi säger:

haha snygg :)

2012-01-23 | 21:26:02
Bloggadress: http://deisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback