balanshoppning :D

Hej igen allihopa!
får bli ett snabbt inlägg nu om ridningen!
men det va iaf riktigt kul! hade för första gången på lääääänge stor häst, och han va RIKTIGT stor dessutom! ;)
mistel heter han och är typ 165 cm i mankhöjd :o :)
och även om det va lite ovant att sitta på en så stor häst, så gick det bra och var väldigt lärorikt måste jag säga :)
och visst, det gick kanske inte skiitbra och så, för han va rätt slö och ville inte komma igång riktigt, och så tog han ashöga hopp över hindrerna osv, men jag är ändå nöjd över att jag klarade det!
och vi hade då balanshoppning, som är typ det roligaste som finns :D fast tyvärr va jag tvungen att typ hålla i manen rätt mycket eftersom han hoppade typ 20 cm över hindret ;)
men jag är iaf nöjd över att jag vågade hoppa 90 cm, haha :) (tror jag det var iaf)
och sen hoppade vi och blundade sista gången med, haha det va läskigt..
så även om det inte gick super så är jag hyfsat glad och nöjd ändå!
får bara hoppas det går lite bättre med tabris på torsdag :P
men nu måste jag äta kvällsmat, men hörs imån!
puss :*
såhär ser han ut! :) fast bilden är inte så rättvis tycker jag, han är mycket finare i verkligheten!

Kommentarer
naatta säger:

sv: nej jag vet faktiskt inte vad de har de där dockhuvudena till :D haha. Tror de som har hårutbildning tränar frisyrer på dem.. :) kram

2012-01-23 | 20:22:40
Bloggadress: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback