årsresumé DEL 1

Okej allihopa! Då ska jag be att få presentera min otroligt försenade årsresumé nu dårå ;)

men, som man säger: bättre sent än aldrig, så HERE WE GOOO :D

 

Januari: Året började BÄST! Var då på gran canaria med mamma och pappa och hälsade på min syster och hennes pojkvän som då bodde där. Vet inte hur jag ska sammanfatta den resan, men kan bara säga att den va helt underbar med mycket sol och bad, utflykter till massa roliga ställen, bl.a en öken, ett zoo och massa gulliga städer! Va en heeelt underbar resa, och nyårsafton med alla raketer va oförglömlig!

Sedan när vi kom hem och skolan började igen, hade vi flummiga dagar i skolan och det hände la inte så jättemycket tror jag..

Sen hade vi skridskoparty med tjejerna, va asmysigt!

Sen va det även balanshoppning med northon nån vecka, och det va BÄST!

Och sen hände det massa mera roliga saker :)

 

 

Februari: i februari började jag spela piano hos birgit, sen va det mkt skridskoåkning på lagunen på idrotten kommer jag ihåg.

Sen nån helg hade vi en liten film och tacoskväll hos emilia, mysigt!

Sen vart det lite knatteledning och roliga ridlektioner, jag åkte massa snowracer, skidade mm i det underbara vintervädret!

Sen den 18e februari  fyllde jag fjortis,  hade en jätterolig födelsedag som tillbringades i stan, och fick massa fina presenter!

Sen hade jag ett litet födelsedagsparty för frida, lollo och elsa med bl.a cheesecake-ätande, pulka-åkande, film-tittande och sällskapsspel! Mycket trevligt! :D

Och sen åkte tjejerna och jag in till stan en dag och åt på chilli thai, shoppade och kollade på bio :D

Hade även ett skitkul släktkalas och fick världens bästa presenter!

 

 

 

Mars:

Fick ÅRETS magsjuka, har knappt mått sämre i mitt liv, trodde typ jag skulle dö. Fyfaan!

Men sen åkte jag till johan i skövde och hade jätteroligt!! Shoppade, åt på donken och kollade på film med mera :)

Hade nån skitdag där i mars där vi typ bråkade med killarna och ja..gudvetvad, men arga som fan, det var vi!

Åkte en helg till min kusin i borås där vi firade hennes och pappas födelsedagar, mkt trevligt!

Slutade jättetidigt nån dag då jag och elsa gick hem till henne från ölmstad, och sen hade vi jättekul den dagen :)

Bakade även vaniljbullar för första gången i mitt liv *stort* haha :D

Fick också min mobil då med ju, och just DÅ va jag överlycklig och älskade den, men har nu insett att det är typ världens sämsta mobil och ångrar köpet nåt ENORMT!

Hade världens absolut roligaste kväll med tjejerna, först bio, och sen en helt sjuk bussresa hem med ett  rättså onyktert par som blev våra bästisar och satt och gav oss massa råd om livet och köpte våra popcorn, med mera x’’d *dör*

 

 

April:

Elsa och jag hade det riktigt gött på badmintonen, en dag hittade vi världens bästa och grymmaste fikaställe: rosenlunds sandbankar :D

Våren kom sjukt tidigt, och det va asgött hela april typ, så va ute hela tiden för det va så varmt!

Sen så hade jag, allis, ella, elsa och emilia ett bowlingparty, jätteskoj :D

Sen va jag med ella en dag, och typ bakade och fotade, och sen en annan dag så skolkade jag och elsa från badmintonen och gick till vätterstranden istället, haha! :D

Sen åkte vi ner en helg till karskrona med familjen, och spenderade helgen där tsm med gustav och jill, hade superkul och jättemysigt!

Sen tävlade jag blåbärshoppning med northon med! Gick super!

Sen kom påsken, som va ashärlig, åt massa godis, hade cykelutflykt med mamma pappa och johan, solade, åt glass, grillade och va med ella och allis :D

 

 

 

Sådärja! :D då var del 1 avklarad! Hoppas ni tyckte om det och att ni ser bilderna! blev väldigt små, men kunde inte ha större format tyvärr..

men nästa del kommer snart!

puss!


Kommentarer
Frida :) säger:

Haha, bilden på mig i februari!? fyf*an säger jag bara! ;) Haha, fyyyyy!

Men verkligen bra årsresumé! ;) <3

Ååh i mars bilden längst upp till höger! <3<3

Så himla kul vade! ;D <333

2012-01-21 | 10:27:41
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida :) säger:

Sv:

Hihi, jaa! ;) <33

2012-01-21 | 11:46:02
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback