å så va det detdär med dendär årsresumén med ja..

hheheh, japp, har ju typ glömt bort lite min årsresumé jag fortfarande håller på med haha..nejmen har typ inte haft tid för den alls, men får se om jag tar tag i den imån!
men nu har jag iaf gjort klart texten till hela, och sen har jag juli-december kvar som jag ska bestämma bilder till...och sen måste jag ju göra collagen med xO å det blir ju ett gäng bilder med, typ 10-15 till varje månad..oupsi.
så det får la helt enkelt bli så att det blir flera collage till varje månad eller nåt..? x) eller nån som vet var/om det finns nån sida där man kan göra stora collage..? för på picnik finns det typ bara som högst 8 bilder i ett collage (om man inte har premium då..)
asså usch, kommer inte bli färdig med den förrens typ februari känner jag ;/ haha, kommer typ 2 månader efter alla andra..? xd
haha, jaja, vi får se, får försöka göra det mesta imån!
men nu vet ni hur det ligger till!
puss :*

Kommentarer
thesswester - inte som alla andra säger:

sv: jag har inte tagit någon "efter-bild" så jag vet inte om det har vuxit något. Jag har bara använt det tre gånger så =) Men håret har blivit mycket lenare och glänser mycket mer!

2012-01-14 | 12:37:23
Bloggadress: http://thesswester.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback