shoppingdag :D

Heej alla :D
dagen har tillbringats i stan med mamma och jag har hittat så sjukt mycket bra! (Y)
har vart både på stan och a6 och fyndat så sjukt mycket asså :o
först och främst hittade jag massa bra saker till trysil på team sportia, typ underställ, fleece-ställ, rånarluva, strumpor till pjäxorna och ett par ASSKÖNA vantar :D
sen gick jag själv lite på stan och så gick jag till mitt älskade new yorker, och där gjorde jag nog bland mina bästa fynd i mitt liv asså :o :D hittade en vit t-shirt och ett assnyggt linne för 35 (!!!!!) kr var, och sen en brun hoodie för 49 kr :o så. jä*la. billigt. :O fast tydligen blev det ännu billigare sen, för för dessa 3 saker betalade jag 99 kr?! asså helt sjukt! :D så det va sååå värt!
och sen gick jag och mamma till waynes och åt brownie och drack varm choklad med marschmallows, riktigt värt det med ;)
och sen efter ett tag åkte vi upp till a6, och där lämnade jag tillbaka tröjan jag köpte i sthlm och hör och häpna, (hahah vuxet uttryck xd), även där fyndade jag tre saker för sjuuukt billigt pris!
för iochmed att jag lämnade tillbaka tröjan så fick jag en svart tunika (typ en sån frisören spillde ner med blekningsmedel så den blev förstörd -.-), en svart t-shirt (till praoen på sesam-kafét) och massa trosor för typ 150 spänn eller nåt?! :D så grymt!
så kände att detta var en sjukt lyckad shoppingdag! :)
och nu har vi sett första programmet av melodifestivalen, och den va faktiskt riktigt rolig och rätt bra artister med! t.ex så va Dead by April med, och sen va Loreen med igen, som jag tycker är asbra! :)
och det bästa va att båda gick vidare till finalen :D
heheh så det har vart en riktigt bra lördag ;)
nu ska jag gå ner och dricka te med päronen ;)
imån blir det plugga, plugga och plugga lite till (-.-) och sen på kvällen ridning :D
hörs imån, puss :*
tänkte visa det jag köpte :) om ni ser nåt dvs..dååliga mobilbilder..
alla tre från h&m :)
allt detta för 99 (!!!) kr på newyorker :O
allt detta kostade dock lite mer hehe (dock inte jag som betalar haha)..men det är bra skit detdär, kommer nog förhoppningsvis göra att jag inte fryser ihjäl däruppe! ;)

Kommentarer
Ella :) säger:

ASSÅ JAG FATTAR INGENTING! Sen När har du börjat rida på söndagar?! :O!!

2012-02-05 | 13:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback