bullaaaar :D

Hallå alla och sorry för kass uppdatering.. men är somsagt SJUKT mycket nu den sista veckan innan lovet (iiih, bara 2 dar kvar nu!) och nu har jag ett spanskaprov jag måste plugga på till med -.- men är åtminstone inge mer kemi nu, gjorde ju provet i morse och får hoppas det gick hyfsat iaf! dock hade vi ca 40-45 min på oss, medans alla andra klasser hade 1 h 20 min, så det gjorde ju att man inte hann svara på alla frågor vilket sög eftersom man ju gärna vill ha bra betyg.. -.- aja, får se hur det gick!
men annars va skoldagen sjukt bra faktiskt! hade rätt slappa lektioner ända fram till den bästa som va sist på dagen; mat och bak :D och det va lika kul som vanligt och ännu roligare faktiskt xd skrattade typ konstant xD
men förutom flummade så bakade vi bullängder! :D aassnyggt och aaaaasgott haha :D
se på bilden själva hur fint det blev! *stolt* ;)
hahah men ahja, nog om det! ;) sen åkte jag iaf hem, slappade lite oså och umgicks lite med brorsan, och nu ikväll har vi myst med god middag och semlor till efterrätt! (även om jag inte åt nån semla för är inte så förtjust i all denna grädde och mandelmassa..uäh...), så det har vart en jättemysig kväll! :) (förutom de förbannade läxorna :@)
men nu ska jag iaf ta en liten paus i allt pluggande och kolla lite på sveriges mästerkock! :)
men vi hörs nog imån igen!
puss :*
fina va?? ;D hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback