mys-söndag! :D

Tjohej alla! :D
japp, har varit en riktigt mysig söndag! för det första sov jag ut länge, som jag brukar hehe. sen så slappade jag typ ett tag, spelade lite piano och försökte mej på att börja med alla läxor och praouppgifter vi fått, men det gick inte så bra hehe.. nåväl, sen gjorde jag iaf våfflor, och sen vid halv fyra-tiden messade lena och frågade om jag ville rida igen! :) så då drog jag på mej ridkläderna och stack bort till stallet, och sen red vi en jättemysig runda, bara skritt denna gången så inte nonni skulle bli övertaggad igen.
och så himla mysigt var det när vi red samtidigt som solen sakta började gå ner! :')
åh vad jag älskar att våren är påväg och att man kan va ute till typ 6 på kvällarna utan att det blir kolmörkt! :D aweseome.
men anyway, sen efter vi ridit tills solen gick ner, så gav vi dom mat och så, och sen gick jag hem till mamma igen och då åt vi middag och sådär!
och nu ikväll har vi bara myst framför tv:n med cupcakes och aaaasgod ananas! :)
men nu ska jag nog duscha och sen lägga mej, för imån är det "back to work" igen.. ;)
men ni får ha det så bra så hörs vi imån typ! :)
puss!
en liten minibild på lillen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback