i'm back :D

Heeeeeeeeeeeeeey alla och FÖRLÅÅÅT för jag knappt bloggat på...EN VECKA?!?! skandaaaal! :o
aja, har ju iaf som ni vet haft rätt fullt upp, så ni får ha lite överseende ;)
men just nu sitter jag och typ precis kommit hem från min ursöta granne Astrid som är typ 85-90 år! :) hon var typ alltid som en mormor för mej när jag var liten, och jag var typ jämt hos henne när jag va mindre :') men nu har vi inte setts på ett bra tag för hon bor på 2 ställen, men ikväll blev jag och päronen bjudna till henne på lite fika! :)
supermysigt var det och precis som förr! :'D va där typ 2 timmar och tjockade i mej massa fika, så nu är jag sjuuukt mätt ;)
men dagen har iaf vart riktigt bra! :)
har knappt gjort nåt på hela dagen, eftersom det vart skol-sm i innebandy hela dan, så vi har mest kollat på det :)
men först hade vi lite spanska iaf, och sen kollade vi typ på innebandyn från 10-12 och sen hade vi lite svenska då vi bara fick reda på vilka som hade vunnit vår svenska-tipsrunda igår (var typ som ett prov) och gissa vilka som vann?! Jag, elsa och frida :D yeyyy! så var asgött, fick en hel dumleklubbor-påse att dela på :) (fast jag fick en mer eftersom jag kunde utslagsfrågan hehe)
och efter det gick vi ner och kollade på en match till, va rätt kul faktiskt!
och sen sist på dagen hade vi mat och bak :D :D har ju bytt nu från bild till mat och bak!
och det va asgött verkligen! vi var jättefå i gruppen, så vi hann med både att baka tekakor, göra soppa och göra äppelpaj :D skitgott!
så sen va man rätt mätt när man åkte hem hehe ;)
och sen hann jag bara göra lite läxor när jag kom hem innan vi gick till astrid :)
btw skrev jag en kärleksdikt till engelskan, blev rätt nöjd faktiskt! kanske kan "läsa" (elr vad man säger) upp den här på bloggen nån dag om ni vill? :) får se.
men jaja, har iaf vart en bra onsdag!
nu ska jag lägga upp bilder + text från sthlm innan jag lägger mej!
hörs snart, puss :*

Kommentarer
Frida :) säger:

Sv:

tack! :}

Oj ah va visst tre lektioner, glömde spanskan! xD



Snygg bild!! ;) <33

2012-02-01 | 22:39:52
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback