8 timmar kvar!

Hejsvejs alla glada :D
just nu sitter jag och kollar massa bloggar i väntan på att melodifestivalen ska börja :) haha egentligen är melodifestivalen rätt töntigt, men det är ändå rätt kul ;)
men dagen har gått åt till att packa, packa och packa, och sen har jag även hunnit med att ha ett litet hemma-spa med! :) va riktigt gött med bastu, hårinpackning, ansiktsmask osv :)
men somsagt har jag då mestadels packat, och nu är jag nästan helt klar! hahah ni skulle se min väska nu asså.. xd helt sjukt hur full den är, den spricker snart tror jag x)
jaja!
sen var jag även en sväng till hästarna och sa hejdå till dom, och då träffade jag lena somt frågade om jag kunde börja ge hästarna på tisdagarna igen (har ju haft ett litet uppehåll nu under vintern) och så sa hon att nu hade dom fått broddar så vi kunde börja rida dom igen! :) så kul!
menmen, nu ska jag inte uttråka er med mina ointressanta fakta haha ;)
men hörrni om vi inte hörs mer nu ikväll (måste ju lägga mej typ 10 eftersom vi åker 4 inatt..) så får ni ha det så bra tills vi hörs igen! :D får dock se när jag hinner uppdatera, kanske lite i bussen och på kvällarna och så (om allis har med datorn hehe) :P
men ha det gött alla! :D
pussss :*

ser inte helt fel ut måste jag säga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback