15 fu*king år!

Jahaja..! Då har 15 år gått av mitt liv, och jag är ett år närmare döden.. hahaha nejdå, känner mej riktigt vuxen nu faktiskt, nu när jag får cykla utan cykelhjälm och sådära :D hahah!
så ni som har missat att det är min födelsedag kan ju skita ner er..! hhahah skämtade bara! ;)
men det är rätt sjukt ändå, att för typ exakt 15 år sen kom jag till världen :') hehe.
men än så länge har jag haft en rätt händelselös födelsedag, men ikväll blir det parteyy med världens bästa kusiner och lilla Tyra med! :D
och då hoppas jag att jag får lite mer presenter med, har endast fått en bok om cupcakes och kakor och åre-choklad typ :( haha nejmen jag ska få pengar sen med så det blir nog bra det!
men nu ska jag sluta babbla om min födelsedag och komma till det viktiga; trysilresan!
så vi hörs snart, puss! :*

Kommentarer
Frida :) säger:

Sv:

Hihi, varsågod! ;)

puss, <33



Fattar ej hur man kan va så söt som du är!!! :O

<33333

2012-02-18 | 15:57:06
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Frida :) säger:

Sv:

Nej fy jag är ful som stryk... -.-

Joo det var iiiiiiiiiiskallt...

Men jag är ju som jag är.. när jag går ut på morgonen i linne och thigts i snön.. -.-

;D <333

2012-02-18 | 17:34:03
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback