Skövde #1

Heej allihopa! :) (bara så ni vet blir detta ett extra långt inlägg bara för linnea klagade på att jag alltid skriver så långa inlägg hahahah)
Aja, idag har vart en bra måndag, särskilt nu på eftermiddagen/kvällen eftersom min syster kommit hem en sväng! :)
Men tänkte iaf berätta om helgen i skövde lite, innan jag sätter mej vid tv'n med mamma och tinna :)
men iaf så åkte vi iväg rätt tidigt, jag, mamma och pappa, eller ah vid tio blev det ungefär.
Sen var vi väl framme vid 12 nånting, å så fick vi köra runt å leta efter gatan där dom bodde, och det var inte det lättaste haha xd men sen kom johan&erika och mötte oss, och sen körde vi fram till huset där deras lägenhet är.
Å sen tog vi med oss våra väskor osv in, och så gick vi upp till lägenheten!
Å när vi kom in såg jag direkt att det såg ut som värsta design-lägenheten, och guud va fin den var! Å då hade dom ändå inte fått iordning allt än!!
Nejmen allt var jättefräscht och stort och skitsnyggt inrett! Så tog några bilder som visar liite av det, fast det va mycket finare i verkligheten!
Men jaja, efter vi gått en liten "rundvandring" där, å pratat massa osv, så klädde vi på oss igen, och sen åkte vi upp till billingen (stort berg i skövde) och så parkerade vi bilen och sen gick vi en promenad där i snön runt en sjö! 
Supermysigt var det och vi hade med oss praliner och pepparkakor och dricka, som vi sen åt i ett vindskydd nere vid sjön :) haha å sen höll jag på å trilla i vattnet med, när jag skulle va lite cool å testa isen.. xd 
hahah, å sen gick vi vidare och sen var det JÄKLIGT skönt att komma tillbaka till bilen eftersom man höll på å frysa ihjäl där i skogen, var typ -15 och jag hade världens sämsta vantar på mej.. :s
Jaja, sen åkte vi tillbaka till lägenheten, och sen åt vi Erikas hemmagjorda smörgåstårta som var jättefin å rätt god, även om jag inte är överförtjust i smörgåstårta..
Å efter det var det efterrätt, och den var riktigt jäkla god, det var cheesecake med pepparkaksbotten och granatäpplekärnor som garnering, asgott! :D
Å sen efter det så hade klockan blivit typ halv fem, och då åkte mamma och pappa hemåt, medans jag stannade dårå :) 
Sen spelade jag lite rockband (haha bästa, som jag inte spelat på ÅR typ?!) medans johan fixade annons på blocket och erika julpyntade. 
Å efter det spelade jag&johan Kinect, asså typ Wii, och det var SJUKT kul hahah :D även om jag sög på det mesta och johan vann hela tiden.. xd fast volleybollen körde vi tillsammans och det gick awesome och va skitkul! :D å sen ägde jag på bowlingen med ;D
haha å sen typ dog vi av skratt när man fick se sej själv i webbkameran osv, HAHHAHA x''d
hahah, och sen var vi rätt slutkörda båda två efter det, och sen gick jag&johan till willys nere på stan, eftersom såklart lidl som låg brevid va stängt -.- så då traskade vi ner på stan en sväng först, och där hade dom verkligen gjort så HIMLA fint med jättemycket ljus, stor gran och marchaller osv! 
Å sen gick vi bort till willys dårå, å så köpte vi saker till tacos och lite till frukosten dagen efter, och sen gick vi hem till lägenheten igen :)
Å sen lagade dom tacos medans jag såg på tv, hehe, och sen åt vi samtidigt som vi såg på Så mycket bättre, och sen spenderade vi resten av kvällen i soffan och kollade på The Holiday, som förövrigt är typ VÄRLDENS BÄSTA film!!! :D :D
Å sen när den va slut så gick johan&erika och la sej medans jag låg kvar till typ 1 å kollade på HIMYM heheh :D
i bilen! rätt vintrigt.. ;)
det första man såg när man kom in typ! assnyggt! :)
vardagsrummet! (soffan dumpas snart dock)
:)
;)
lite bilder från promenaden! :)
:)
så fint! 
den fina smörgåstårtan erika hade gjort! 
dålig bild, men fint vare! :)
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback