igår- riktigt bra dag med mycket julbakande! ;)

Å igår var även den en riktigt bra dag!! :)
Började som vanligt med spanska som dock var rätt rutten, men jaja.
Efter det hade vi då det fruktade matteprovet, som dock gick riktigt bra denna gången! Eller det va liksom svårt men hade en bra känsla genom hela provet eftersom pappa gått igenom dom viktigaste grejerna kvällen innan. Så blev faktiskt färdig först av alla, vilket var otroligt förvånanade då jag brukar va en av dom som sitter längst tid, haha xd
Men jaja, fick iaf reda på kvällen vad jag fick på provet och jag fick 27/28 :O helt sjukt, trodde aldrig det skulle hända haha ;O nämen riktigt kul iallafall! :D
Men hursomhelst, sen efter provet så hade vi ju hemkunskap, där vi bakade lussekatter :D riktigt gött, bara vääldigt mycket väntande när dom skulle jäsa, och jäsa en gång till, och va inne i ugnen osv.. Men eftersom vi är en ganska go hemkunskapsgrupp var det sjukt kul ändå å blev lite mjölkrig där oxå haha! x)
Jaja, sen när dom var färdiga så fikade vi dårå, och sen efter det hade vi ju 2 timmars rast, då vi gjorde lite olika saker. Började kolla på en komedi på frida p's iphone, men sen laggade den, så då gick vi bort till uppehållsrummet och spelade pingis mot pan och jackson istället haha x) å jag och frida ÄGDE ut dom så hårt asså, haha xD
så ja, det blev en rätt rolig rast ändå! ;)
Å sen tillslut hade vi ju då mat&bak, som va riktigt gött även denna gång!
Vi satte ju då ihop och dekorerade våra pepparkakshus, och jaa.. kan ju inte säga att våran borg blev den snyggaste man sett HAHA men vi hade sjukt roligt iaf xD
Å sen när alla satt ihop sina hus så gjorde vi det till en liten ministad haha, och sen så fikade vi med pizzabullar från typ september/oktober eller nåt hahah, och lussekatter och pepparkakor! ;D
Så det va asgött! 
Å sen åkte vi hem! :) å så fick jag gå hem, sjukt kallt men ändå rätt gött å röra lite på sej, och sen när jag kom hem stod syster&mamma och bakade pepparkakor :)
Å sen typ såg vi på lite tv, och så sov jag en stund, och sen åt vi och sen satt jag vid datan en stund med!
Så en mysig tisdag var det! 
våra snygga lussekatter! :D
.. å vårat snygga pepparkaksland ;D (borgen till vänster är våran, SKITFUL hahahahah xd

Kommentarer
Frida ;D säger:

Haha jaa! Vi ägde ut dom totalt asså!! :D ;P
Och helgen kommer bli grym!! Vi får snacka mer om det imån! ;D
Godnatt! :* <33

2012-12-13 | 21:53:15
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback