12/12/12

Åså har ju idag OXÅ vart en riktigt go dag, (med bara ett par undantag), trots att det är onsdag och dagen är svinlång.. Nämen ah, har haft dom normala lektionerna, först bild där vi mest satt och snackade och planerade lite inför helgen (då det blir parteyy! :D), och sen hade jag även lite panik eftersom jag inte hunnit göra färdigt min bildpärm heller.. :s jaja det ordnar la sej!
Sen hade vi eget arbete, som var otroligt.. speciellt.. Nämen vi hade värsta terapi-snacket inne i grupprummet, jag, elsa, linnea och emma och JÄ*LAR va djupt det blev tillsist!! :0 Haha nämen det va faktiskt rätt.. skönt, eller nåt haha, sånt behövs ibland!
Jaja, sen efter det var det då spanska, som inte direkt va lika speciellt, bara helt normalt typ, fast helt okej ändå.
Å sen var det lunch, och efter det engelska då vi spelade spel hela lektionen, rätt chill! ;) filip var dock lika irriterande som vanligt -.-'
Jaja, sen var det idrott, som faktiskt va ASROLIG idag, eftersom två spelare från Habo wolley var där och instruerade! Å det va skitkul, särskilt sen i slutet när vi fick spela matcher! För först övade vi ju bara på baggey (?), fingerslag och smash, och det va ju inte så kul, men när vi körde matcher var det så jäkla kul för vi hade ett så grymt lag och det andra laget var oxå skitkul att spela mot så man stod typ och skrattade hela tiden haha xd 
Men det gick faktiskt bra å spela idag och man fick rätt bra tips av "proffsen" åså, så det va jättekul faktiskt! :)
Dock vann jag ju inte priset för bästa spelare tyvärr.. HAHA xd
Nämen sen bytte vi om, och sen gick vi upp och hade sista lektionen, som var svenska dårå. Och då läste vi bara så det va riktigt slappt!
Å sen åkte vi hem! :) fick gå hem även denna gången men gjorde inte så mkt, fick iaf skjuts av ella och hennes pappa typ 200 meter haha ;D
Å sen när jag kom hem så åt jag massa pepparkakor som mamma&tinna gjort, och sen åt jag paj, satt lite vid teven, och sen har jag nu ikväll bakat lite lussekatter, pratat med syrran, suttit här och kollat på bonde söker fru å berg flyttar in osv! :)
Å nu ska jag sova, men vi hörs nog imån eller på fredag igen!
Puss :*
 
 

Kommentarer
ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN! säger:

Var gärna med i dagens grymma tävling! :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-13 | 21:14:46
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback