sista sommarlovsdagen.. skjut mej, någon?

Halloj allihopa! :) Just nu finns det bara ett ord i mitt huvud: ÅNGEST. Asså fyfaaaan va jag är otaggad på att börja skolan igen imån! Helt sjukt :'( känner att det liksom inte är ett dugg roligt eller spännande, bara jobbigt :( så USCH, hoppas verkligen att jag blir glatt överraskad imån! (troligtvis inte men hoppas kan man ju alltid..)
Iallafall har jag haft en helt underbar (använder det ordet väldigt mkt haha, kommer nog inte användas så mkt mer nu i höst/vinter dock.. :() sista sommarlovsdag, tillsammans med min underbara (haha) syster och kusin! Vi har haft så SJUKT roligt och har inte skrattat så mycket på LÄNGE :'D asså vi är helt sjuka, ni skulle typ fått en chock om ni såg oss tillsammans hahah x'd nejmen vi har haft det så sjukt roligt, trots att vi inte gjort så mkt alls faktiskt haha? x) Vi har typ bara pratat, pratat lite mer, flummat, lagat världens godaste (hemmalagad!!) kycklingwok, kollat på facebook, kollat på william spetz, kollat å hånat massa bloggar, druckit kaffe (kände mej vuxen då haha) och skrattat MASSA! :D och kan fasen inte fatta vart tiden tog vägen?! helt plötsligt var klockan halv sex och linda va tvungen att åka.. så nu sitter jag här och bävar inför morgondagen.. och vill ni veta vad jag bävar mest för? Vårt VIDRIGA uppehållsrum!! Hahah, får ångest när jag tänker på det för det är så deprimerande?! BUHUUUUUU :'( hoppas dom gjort om det eller nåt, annars klarar jag inte av nian hahahah xd (ok, jag är lite konstig, i know..)
MEN nu släpper vi det å berättar lite mer ingående om gårdagen! ;) som även den var en helt underbar dag haha :D
Började då med att jag vaknade vid tiotiden, som vanligt, och så åt jag frukost åså. Sen vid typ tolv eller nåt så åkte jag och mamma bort till krysset en sväng, och köpte lite kakor, korv, korvbröd och glass ;) 
Och sen när vi kom hem packade vi våra badgrejor, och sen bar det iväg mot vårt favvo-badställe Björkenäs! Där vi förövrigt ALLTID badar på somrarna, men har inte gjort det i sommar?! SKANDAL :O nämen så det va riktigt gött å komma dit igen, är så fint där! 
Å sen spenderade vi typ 2-3 timmar där i solen, och solade, badade (va riktigt varmt faktiskt!), läste, lyssnade på musik och åt korv! Så mysigt! :)
Å sen vid typ fyratiden, så var vi tvungna att åka hem, för typ vid fem var vi tvungna att åka in till stan å hämta syrran. Så då åkte vi hemåt, bytte om, fräschade upp oss lite, och sen åkte vi in till stan dårå!
Å först handlade vi som vanligt på willys, och sen när vi betalat så åkte vi bort till resecentrum där tinna väntade! :) Å det va såå kul å se henne, fast det bara va typ nån månad sen, när vi va i norge :)
Så då babblade vi ju i mun på varann hela vägen hem, och fortsatte sen resten av kvällen då vi hade en liten "minikräftskiva" här hemma, då vi satt ute i kvällssolen på altanen och åt och pratade, asmysigt! :D
Så det blev en hellyckad dag verkligen, och är så glad att syster kommit hem nu några dar, så man kan prata av sej lite :)
Men nu ska jag sluta tjata, men tror vi hörs mer senare ikväll! Nu är ju klockan bara halv sju så än är ju dagen inte över! (THANK GOD!) 
Nån mer som är lika otaggad som jag? Eller har ni redan börjat skolan? 
Puss :*
 
syster och kusinvitamin för typ..FEM ÅR SEN?! OMG :O
ååh mysbild från björkenäs för oxå 5 år sen.. saknar tiden<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback