mysig fredag!

Var tvungen å stänga av datan, men jag fortsätter på mobilen ist. Iaf! Sen var fredagen en riktigt bra dag! :) började dock på sämsta sätt, fysik -.- Aja, vi gick typ bara igenom betygen å blabla å sen repeterade vi typ nåt, å sen såg vi på film. Sen efter det var det matte, och det var la okej :) fick då reda på våra praoplatser, å jag blev skitglad, fick på Bernards på väster :D så det blir nog awesome! Aja, sen efter det hade vi svenska, där vi bara valde böcker typ, å sen hade vi engelska då vi typ bara spelade fråge-spel :D Å sen va det lunch, och sen till sist rätt go SO! :) Å sen vid två fick vi åka hem! :) sjukt mkt goare än å sluta vid tre! Så då åkte jag hem till syster, å så pratade jag med henne, å så åt jag lite, och sen gick vi ut i solen å solade, pratade å läste! :) å sen efter ett par timmar kom mamma hem med massa gott, å sen efter vi pratat med henne så gick jag och tinna ut på en riktig långpromenad! Asgött, å vi hann prata MASSOR! Behövs ibland kan jag säga.. Å sen när vi kom hem efter nån timma, så gjorde vi småpizzor, å när dom va klara så gick vi upp å såg på Australia, så jäkla bra är den! Och lång haha, typ tre timmar.. Men vi hade det asmysigt å satt där å åt massa naturgodis åså ,:D Så en mkt mysig dag vart det! :) Fick bli en gammal bild från förra året!

Kommentarer
Frida ;D säger:

Tack!! ;D
hihi, ja såå fint är det! ;) <33

2012-08-27 | 16:53:11
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback