knatteläger, amerikanska pannkakor och facebook-snack..

Tjena allihopa :D hoppas allt är bra med er! :)
Här är det toppen! Eller typ iaf haha x) nejmen jag har haft en bra dag, även om jag va tvungen å vakna vid SJU!! Men faktiskt, så vaknade jag direkt?! WHUT?! Händer aldrig annars typ :O haha jaja ett gott tecken inför skolan iaf ;) men anyway, jag gick upp då lite efter sju, å sen gick jag direkt in i duschen för mitt hår va flötigt som ett smörpaket ;s å sen gick jag ner, gjorde gröt med blåbär och honung på (godaste ever typ!) och lite macka, och sen gick jag upp, klädde på mej ridkläder å sminkade mej lite åså, och sen vid typ halv nio skjutsade mamma och pappa mej till stallet! :) Å när jag kom dit va det seriöst helt öde, inte en enda människa :o men dom kom typ 10 min efter :) å sen när några kommit så hjälptes vi åt att ta in hästarna från hagen, vissa tog 2 hästar andra 3, jag fick dock hålla 4 st i början, vilket var i pricip omöjligt xd 
aja, sen gick vi iaf in till stallet, å sen lite innan tio när alla barnen kommit, så fick vi varsin häst som vi gjorde iordning (jag fick snuitje). Sen då vid typ kvart över så gick vi ut till ridhuset, där vi sen ledde tre hela lektioner på ca 30-40 min var, och fyf*n va trött man blev sen! x0 men det va iaf kul med alla söta barn som man fick leda :')
Sen då efter drygt 1½ timma, så fick vi FINALLY gå in med hästarna till stallet, "klä av" dom, och sen släppte vi ut dom i hagen igen! :) Sen fick vi gå in och fika, och sen gick vi ut till ridhuset med alla 20 barnen, och sen lekte vi massa lekar haha :) dock lyckades jag undvika datten och nån mer lek, fast när vi skulle köra "kom alla mina kycklingar" va jag tyvärr tvungen å va med haha.. fast det va rätt kul ändå ;)
Aja, sen va väl klockan typ kvart över ett när jag slutligen drog mej hemåt, på cykel.. ÅÅH vilken underbar dag att cykla, det va regnigt (fast inte just då som tur va), jag var hungig och SVINTRÖTT, så ni kan ju gissa att det inte gick i rekordfart hem.. menmen, vid lite efter två kom jag iaf hem, och då la jag mej bara uppe vid tv'n och däckade haha xd å sen sov jag en dryg timma typ, innan jag sen masade mej ner och gjorde amerikanska pannkakor, my favourite ;) Å sen åt jag och läste en stund, och sen ringde min syster å så snackade vi massa :)  
Sen gick jag upp å typ satte på datan, och sen kom mamma och pappa hem, och sen kollade jag på gossip girl, SÄSONG ETT (thank god!) som är den bästa EVER, och sen har jag typ bara myst lite vid tv'n och suttit här! :)
Å nu ska jag se om jag ska ta itu med det jag bävar för.. facebook. Haha nä men det va såhär, att när emilia skulle skaffa ett spotifykonto till mej, så blev det automatiskt ett fb-konto, å jag känner att nu har typ hela världen facebook så nu får jag faktiskt oxå sätta igång med det.. Men det är så JOBBIGT! Vilka vänner ska man ha, vilken profilbild å blabla.. haha men det fixar sej! 
Ahja ska sluta tjata nu, men vi hörs nog imån igen hörrni!
Puss :*
haha kunde bara ladda upp denhär bilden från örks hemsida, från nån knattereidning för lääänge sen haha x) förlåt för att jag typ aldrig har egna bilder!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback