De senaste dagarna! - onsdagen

Tjohej alla! :D jagvet, dålig uppdatering igen de senaste dagarna, men det är lite mycket nu såhär i början av terminen.. å då har vi knappt ens fått några läxor än xO aja, får hoppas det kommer bli nån timma över varje dag så jag hinner blogga lite! :) Men iaf, kan ju dra lite snabbt vad som hänt sen sist! Onsdagen var en så sjuk jä*la seg dag?! Har aldrig vart med om nåt så segt :O STÖRT va lång den dagen var, kändes som ett år ;o Dessutom hade vi sex rätt lama lektioner (teknik, eget arbete, engelska, spanska, idrott och den tråkigaste svenskalektionen i mannaminne...), så det "roligaste" under hela dagen var väl att jag slapp idrotten eftersom jag glömt gympakläderna hemma (heheh..) så då fick jag och några andra gå en runda och så satt vi en stund vid vattnet å doppade fötterna. Men annars var det en sjuuukt tråkig dag och det hände knappt nåt kul? Fast juste, skolfoto var det ju då med.. men det är ju bara hemskt, usch bävar lite för å se kortet.. :/ menmen.. Sen när jag kom hem så typ la jag mej i solstolen och solade och sov en stund, och sen efter ett tag gick jag en promenad och så gick jag till pållarna och gav dom morötter :) sen var det la typ en normal kväll med middag och robinson i think :)
 
hahaha naaaw så söta å SMÅ vi va i sjuan :')) 
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Haha, gud va små och söta alla va i sjuan?! haha ;D
och va långt hår jag hade.. :O
:D <33

2012-09-01 | 17:15:01
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback