blev lite röd igår heheheh..

Hejsvejs allihopa :D sorry för lite dålig uppdatering men har inte haft tid förräns nu...
Men igår va en vääldigt chill dag! Dagen gick i princip åt att sola, sola och sola! :D dock fick det ju sina konsekvenser (se bilderna..) Nåväl, kände att det va typ sista chansen, så man får ju passa på! ;)
Så det gjorde jag typ från elva-fyra eller nåt, och sen lagade jag mat, och sen solade jag och chillade lite till, och sen vid typ kvart över sex så tog jag moppen och drog ner till kusinerna! 
Å sen hade vi en så mysig kväll! Som vi alltid har det, dock :)
Men vi typ bara hängde hela kvällen, pratade massa, kollade youtubeklipp, åt grillad korv å spelade blokus (där jag vann med INGEN bit kvar?! KAN NI FATTA?! jag suger annars på blokus så fick värsta chocken, hahaha) och jenga(?), där man typ bygger ett torn av typ kaplastavar och sen ska dra ut så många man kan typ? Det sög jag dock på. Menmen ;)
Sen iaf när klockan närmade sej elva så drog jag hem med moppen, var lite läskigt när det va kolsvart ute liksom.. 
Nåväl det gick bra ;) 
Nu ska jag inte tjata mer om gårdagen utan berätta om idag istället, fast det gör jag i nästa inlägg! :P
först var allt frid och fröjd.. haha
haha å sen började jag jämföra mina armar och ben.. hahahahah
och sen min underarm och mitt ben, där komiskt nog mitt ben var brunare hahaha xd
herregud!!
å sen efter ett par timmar såg det ut såhär..
å tillslut såg det ut såhär...oupsi...hehehehhehh jajaja, det var borta idag iaf :D
 
 
haha tyckte ni att se mina hudförändringar va intressant?! x'd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback