värre än en skräckfilm..

..asså FYFAN!! har ikväll vart med om bland det vidrigaste i mitt liv!!! åhh får typ ont i magen så fort jag tänker på det.. asså det va såhär, jag och stina gick iväg till lammen för att vi skulle se hur micke gjorde när han gav fåren mat, för vi ska fodra dom på lördag. och sen när vi kom dit så stod micke och höll på med ett får, och när vi kom fram sa han att han redan dragit ut (ja, man måste stoppa in HELA armen i fårets r*v :s) ett dött ruttet får, och sedan kände han att det fanns ett till, och när han fick ut det var det dött och missbildat. Men sen kände han efter om det fanns ett till, och japp, ett till fanns det, och efter han suttit och verkligen DRAGIT i det aslänge, så kom det ut, helt ruttet och gudvetvad.. och det var då jag kände att jag typ bara ville spy, så¨jag gick snabbt därifrån till de andra lammen. Men sen hörde jag honom säga; åh nej, det är ett till! och när fick tag i benen, så kom de ut, helt ruttna och slemmiga de med, som han liksom ryckt bort från resten av kroppen.. asså GUD jag dog typ! särskilt när jag kände hur det verkligen STANK ruttet, asså fyfan. det va seriöst bland det vidrigaste jag sett. fatta ruttet "kött", omgivet av blod och slem.. åhh shit kan typ inte tänka på det för då spyr jag.  åh fyy vad hemskt det va, å STACKARS micke som behövde gå in med armen in i tackans mage, och stackars tacka! :''O gud.
men nu lämnar vi detta för det va så sjukt vidrigt!!
men ja, förutom denna hemska händelse, så har det vart en riktigt bra dag! förutom att frida aldrig kom till skolan för hon gjorde en sak i stan.. :( hoppas det gick bra iaf!!
men vi har haft en otroligt slapp dag med endast fyra lektioner eftersom vi fick sluta halv ett idag för mat&bak va inställt :D haha, va så himla sjukt! jag, lollo och elsa satt hela lunchen och satt och bönade och BAD att den skulle va inställt, och sen kommer G och ba: hemkunskapen är inställd! och vi bara hoppade och skrek av glädje, hahaha xD vi är knäppa, japp.. ;)
men dom andra lektionerna var la okej, dock var det en rätt skum dag.. typ SO'n var helt sjuk, 3e världskriget bröt typ ut för kevin råkade säga att han tyckte det va bra att SD kom in i riksdagen.. xd haha, seriöst det blev värsta upproret xd haha jaja!
sen svenskan va lite skum den med.. men det va iaf sjuukt gött å sluta så tidigt och komma hem typ 2! (Y) :D
å sen när jag kom hem va tinna hemma och sen har vi bara myst hela kvällen! först satt vi bara och snackade skit, sen gick vi en promenad och babblade om massa saker, och sen gjorde vi mat och sen gick vi till lammen dårå.. men sen när vi kommit hem kom mamma passande nog hem och hade med sej chokladtoppar! :D så det sitter jag och fetar mej med nu.. ;)
men nu ska jag sluta tjöta, och hoppas ni inte spydde innan, förlåt isf! :s
nu blir det läxor och sen packa till örks imån!
puss :*
höhö vääldigt snygg osminkad bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback